וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים - הפועל חיפה: קריאף או צעירי במקום סירושטיין

30.12.2018 / 22:59

הקשר האחורי ייעדר בגלל צהובים, ורד ובוזגלו ימשיכו מצדדיו של סילבסטר במשחק הפיקנטי עבור קלינגר (ב', 21:00, ספ' 5). ורמוט כשיר אצל האורחת

מחזור 16הסתיים31/12/2018
בית"ר ירושלים
  • וארן (78)
1:1
  • (55, פנדל) אראל
הפועל חיפה
צילום: שלומי גבאי

בית"ר ירושלים

אחרי שלושה משחקים ללא ספיגה וכשהיא במומנטום מצוין, בית"ר ירושלים יכולה לברוח מהתחתית מחר (שני, 21:00, ספורט 5) ולמצוא עצמה מרחק שלוש נקודות בלבד מהפלייאוף העליון. לשם כך היא צריכה לנצח את הפועל חיפה, ואת זה היא תצטרך לעשות ללא מיקי סירושטיין המוצהב שהיה משחקני המפתח במחזורים האחרונים בתפקידו החדש כקשר אחורי. אופיר קריאף או לירוי צעירי יחליפו אותו בקישור לצד אפונסו טיירה ודן איינבינדר, כשמאור בוזגלו ימשיך עם עידן ורד ויקוב סילבסטר בשלישייה הקדמית. אור אינברום חוזר לסגל אחרי ריצוי עונש הצהובים. ניר קלינגר יפגוש את הקבוצה עמה זכה בגביע בעונה שעברה על חשבון בית"ר ובה החל את העונה. "זה לא קלינגר מול הפועל חיפה, אני טוטאלי למקום בו אני עובד", אמר המאמן.

שחקני בית"ר ירושלים, דן איינבינדר, טל בן חיים, אור זהבי. קובי אליהו
ההגנה תמשיך ברצף? אור זהבי עם טל בן חיים ודן איינבינדר/קובי אליהו

הפועל חיפה

הניצחון של מכבי חיפה בשבת הקפיץ אותה מעל יריבתה העירונית, אבל הפועל חיפה תוכל לחזור למקום החמישי אם תמשיך ברצף ההצלחות שלה במשחקי החוץ ותנצח בטדי. גילי ורמוט חזר להתאמן בסוף השבוע ועשוי לשוב מפציעה היישר אל ההרכב, כשגם גל אראל בתמונה. המאמן שרון מימר אמר במסיבת העיתונאים לקראת המפגש עם אחת האקסיות שלו: "נהניתי בבית"ר, עברתי שם את אחת התקופות היפות. אין קשר ביני לבין קלינגר, החלפתי הרבה מאמנים. נצטרך לבוא מרוכזים ואסור לנו להוריד את הרגל מהגז אפילו לשנייה. הקבוצה שלנו הוכיחה לאחרונה שהיא מאוזנת, גם התקפית וגם הגנתית".

עוד באותו נושא

ניר קלינגר: "האגרסיביות והמחויבות הפכו לכרטיס הביקור שלנו"

לכתבה המלאה
שחקן הפועל חיפה, גילי ורמוט. יוסי ציפקיס
חזר להתאמן. גילי ורמוט/יוסי ציפקיס

טריוויה

* עד כה היו 83 מפגשים בין הקבוצות בליגה הבכירה, כשבית"ר מובילה 27:31 בניצחונות ועוד 25 משחקים הסתיימו בתיקו.

* המאזן בששת מפגשי הליגה האחרונים: שלושה ניצחונות לבית"ר ושלוש תוצאות תיקו, כשבחמישה מהמשחקים ניר קלינגר עמד על הקווים של הפועל חיפה. הפעם יתייצב למפגש לראשונה כמאמן בית"ר.

* הפועל חיפה לא ניצחה בטדי מאז ה-0:1 בנובמבר 2014, כשמהראן לאלה הכריע בתוספת הזמן.

* בניגוד למעידות בבית וכמו יריבתה העירונית, הפועל חיפה נמצאת ברצף של ארבעה ניצחונות חוץ - הכי טוב שלה מאז האליפות ב-1998/99 (שישה ניצחונות).

* אחרי שספגה ב-17 משחקי ליגה רצופים, בית"ר שמרה על שער נקי בשלושת המחזורים האחרונים. ארבעה משחקים ללא ספיגה? את זה לא עשתה מאז אפריל-מאי 2012.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully