וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנתוני דייויס שובר שיאים, קרלייל: "יש לו כישרון עוצר נשימה"

פורוורד ניו אורלינס התעלה על שיא קריירה של דונצ'יץ' (34) עם 48 נקודות, ריק קרלייל פרגן: "חייב להיות מועמד חזק ל-MVP"

אנתוני דייויס מול לוקה דונצ'יץ'. AP
דו קרב מרתק. דונצ'יץ' מול דייויס/AP

הרבה מאוד משחקים נערכו אמש ב-NBA. הלייקרס העייפים והחסרים הפסידו לקליפרס, דנבר ניצחה את סן אנטוניו וטורונטו הפסידה במפתיע באורלנדו. אולם, בניו אורלינס, סיפק לחובבי הכדורסל דו קרב פרטי בין כוכב העתיד (וגם ההווה) של הליגה לאחד מהכוכבים הגדולים שיש לליגה להציע. לוקה דונצ'יץ' הרוקי של דאלאס קלע שיא קריירה של 34 נקודות, כולל שלשת קלאץ' בניו אורלינס, אבל אנתוני דייויס התעלה עליו עם 48 נקודות כולל סל הניצחון ב-112:114 המרתק של הפליקנס שמתקשים לצאת מהמאזן השלילי שלהם.

ריק קרלייל המאמן של דאלאס התמוגג מדייויס כשאמר בסיום: "אם הוא לא ה-MVP, הוא חייב להיות מועמד חזק לתואר הזה. אם אתה עושה עליו שמירה כפולה הוא מוצא את השחקן הפנוי לשלשה ואז קשה לקחת ריבאונד. האיש הזה הוא כישרון עוצר נשימה".

בעוד שדאלאס זרקה הרבה מבחוץ, ניו אורלינס הציגה דומיננטיות מוחלטת עם 70 נקודות בצבע, כולל 22 נקודות של ג'וליוס רנדל. מנגד, דונצ'יץ' תפר שבע שלשות והאריסון בארנס הוסיף 21 למאבס. "קשה לנצח משחק שבו אתה מפגר ב-33 נקודות בתחום של השלשות, אבל בדרך שבה שיחקנו, עם 70 נקודות בצבע, אולי זה יערער הנושא של השלשות", אמר בסיום אלווין ג'נטרי מאמן הפליקנס.

עוד בנושא:

האדם שבטנקינג ינצח? נקודת הזינוק של חמש הנמושות של ה-NBA
48 נקודות לאנתוני דייויס מול דאלאס, הלייקרס הפסידו לקליפרס

ניקולה ווצ'ביץ' אורלנדו. AP
עונת שיא בקריירה שלו. ווצ'ביץ'/AP

אבל לא רק במשחק הזה ראינו תצוגות אישיות יוצאות דופן של שחקנים. נמניה ווצ'ביץ' הסנטר המונטנגרי הנהדר של אורלנדו הוליך אותה לניצחון מוחץ 87:116 על טורונטו עם 30 נקודות ו-30 ריבאונדים. ווצ'ביץ' הפך לשחקן השלישי בלבד בעשר השנים האחרונים שקולע לפחות 30 נקודות, מוריד 20 ריבאונדים ומוסר 8 אסיסטים במשחק אחד.

"אני חושב שהחבר'ה הבינו שהגיע הזמן שנתחיל לנצח. הערב הכל התחבר לנו, גם בהתקפה אבל אני חושב שניצחנו את המשחק הזה בזכות ההגנה", כך אמר ווצ'ביץ' לאחר המשחק. ניק נורס, המאמן המתוסכל של טורונטו, אמר: "לא הצלחנו לעשות עצירות ולא הצלחנו לסיים מהלכים. זה היה משחק עגום שלנו, לא הצלחנו לעצור את הסחף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully