וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי מכבי חיפה, הסתכלו סביב, איפה תמצאו עוד יענקל'ה שחר?

אדורם קייסי, טור אישי

28.12.2018 / 12:30

כי אין עוד בעלים כמוהו בכדורגל הישראלי. כי הטעויות שעשה הן רק חלק קטן מהיסטוריה גדולה. כי רק הוא יחזיר את מכבי חיפה למקומו הטבעי. אדורם קייסי, סמל ירוק, קורא לעצור את המחאה נגד שחר בטור אישי

צילום ועריכה: קובי אליהו

האם מישהו באמת מבין את המשמעות של יענקל'ה שחר לספורט הישראלי, לכדורגל הישראלי ולמכבי חיפה?

יש כאלה שקצת התבלבלו, ולצערי התוצאות בשנים האחרונות נתנו להם חומר למחשבה ואולי גם סיבות הגיוניות ונכונות. אבל בואו נעצור ונדמיין מה היה קורה אם לפני 25 שנים, כשיענקל'ה שחר החליט כאיש עסקים להשקיע ממיטב כספו וזמנו במכבי חיפה, היו מצטרפים עוד אליו עוד אנשים כמוהו שמשקיעים בצורה כזאת אינטנסיבית, עקבית ורצינית בכדורגל. הם היו מטפחים את מחלקות הנוער, דואגים גם לקבוצה הבוגרת, ומשדרגים את התנאים והחוויה של אחרון האוהדים.

תארו לכם שאיש כזה היה עומד בראש ההתאחדות לכדורגל או מנהלת הליגה. תארו לכם שאיש כמו יענקל'ה שחר היה שר התרבות והספורט. ליגת העל אולי אף פעם לא תהיה הפרמיירליג, אבל אני יכול להבטיח לכם שהיא הייתה יכולה היה להיות הרבה יותר מקצועית, תחרותית ורצינית. לו זה היה המצב, הנבחרת היתה בטוח מתברגת לאחד מהטורנירים החשובים והספורט הישראלי היה מקבל מתקנים הרבה יותר ראויים. אולי גם מערכת החינוך היתה מקבלת רוח גבית רצינית עם תוכנית ממשית להשריש תרבות ספורט הרבה יותר רצינית ממה שיש לנו כיום.

עוד בנושא

סיידובה סומא איחר לאימון מכבי חיפה והוצא מהסגל לבני יהודה
אוואט נגד "הקומץ": "הבטן מתהפכת מכפיות הטובה כלפי שחר"
קבוצת הבית הגרועה בליגה: מה קורה למכבי חיפה בסמי עופר?

יעקב שחר נשיא מכבי חיפה עם המנכ"ל איתמר צ'יזיק ואדורם קייסי. אדריאן הרבשטיין
איך אפשר למחות נגד מי שיש לו כל כך הרבה זכויות? שחר עם אדורם קייסי/אדריאן הרבשטיין

כאחד שחווה את הפעילות היומיומית של יענקל'ה הן כשחקן והן כמנהל קבוצה, אני יודע מה זה להיות חלק מהמועדון בהובלת יענקל'ה כבר למעלה מ-25 שנים. הוא משקיע ומקפיד על כל דבר שכדורגלן מקצועני צריך בשביל להיות פנוי אך ורק כדי למצות את מלוא היכולת שלו ולהיות מחויב למען הצלחת המועדון.

בעשייה המורכבת, המרובה וארוכת שנים נעשו טעויות. זה חלק בלתי נפרד מהעשייה והדרך של מי שעשה ועדיין עושה כל כך הרבה. בשורה התחתונה הוא שם את המועדון שלנו על הבמה המרכזית של הכדורגל הישראלי והוביל אותנו לרגעי אושר וגאווה שניפחו לנו את החזה עד אין סוף, הביא אותנו לפסגות בכדורגל הישראלי והאירופי.

כרגע אנחנו רק יכולים לחלום עליהם. אבל תהיו רגע רציניים, פקחו את העיניים, תסתכלו מסביב על הכדורגל הישראלי ותפנימו שאין ולא יהיו עוד אנשים כמו יענקל'ה שחר שיעשו עבור מכבי חיפה את מה שהוא עשה ועושה. בעשייה המתמדת שלו הוא נותן לכולנו תקווה שבעתיד החלומות שלנו שוב יתגשמו ויחזירו את המועדון למקומו הטבעי.

ולכם אוהדי מכבי חיפה אני יכול לומר שאין לי מילים לתאר את הערכה וההתרגשות שאתם גורמים לי בכל משחק כשאתם מלווים את הקבוצה בכמות, בעוצמה ובאהבה גדולה, במיוחד בשנים המורכבות שאנחנו עוברים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
יעקב שחר חוגג אליפות. צילום: ראובן כהן. מכבי חיפה
הימים הללו עוד יחזרו. שחר חוגג אליפות/מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully