וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע טוענת: לא ניתן לארח את הפועל תל אביב בשבת

העולה החדשה טוענת כי ברשיון העסק של היכל הקונכייה נכתב שאי אפשר לקיים משחקים בסמוך למשחקים בטוטו טרנר, שם תארח קבוצת הכדורגל את מ.ס אשדוד

מאמן הפועל באר שבע רמי הדר. דני מרון
אז יהיה משחק או שלא יהיה? רמי הדר/דני מרון

קיום משחק גביע המדינה בין הפועל באר שבע להפועל תל אביב, שנקבע למוצאי שבת בשעה 20:30 עומד בספק. באר שבע, הקבוצה המארחת, טוענת כי ברשיון העסק של היכל הקונכייה מופיע בפירוש כי לא ניתן לערוך משחקים כארבע שעות לאחר סיום משחק כדורגל שנערך באצטדיון טוטו טרנר הסמוך במקביל, ובשבת הקרובה תארח הפועל באר שבע את מ.ס אשדוד בשעה 18:15.

באיגוד הכדורסל היו מודעים לבעייתיות כשקבעו את שעת המשחק, וזאת לאחר שערוץ הספורט הודיע כי הוא מעוניין לשדר את המשחק ביום שבת, ולא ביום ראשון. היכל הקונכייה תפוס החל מיום שני בבוקר לפסטיגל שייערך במקום, ואי אפשר לקיים בו משחקים עד ה-10 בינואר.

בבאר שבע טוענים כי הציעו מספר חלופות לאיגוד לקיום המשחק, כשאחת החלופות מדברת על קיום המשחק באשקלון בתאריך מאוחר יותר, אך באיגוד הכדורסל לא מוכנים לקבל את החלופות הללו, אלא אם יגיעו לסיכום עם הפועל תל אביב, שבשלב הזה לא מוכנה לדחות את המשחק. בבאר שבע בינתיים לא מעבירים כרטיסים להפועל תל אביב, מאחר ולדבריהם ייתכן שלא ייערך המשחק.

יו"ר הפועל תל אביב, רמי כהן, דחה את הטענות של באר שבע ואמר לוואלה! ספורט: "אנחנו לא מבינים מה הבעיה לקיים את המשחק במוצאי שבת בבאר שבע. מבחינת האוהדים המקומיים, אין דבר טוב יותר ממשחקים של קבוצות הכדורגל והכדורסל שמתקיימים בזה אחר זה במגרשים סמוכים. באר שבע אכן הציעה לעבור לאולם באשקלון ב-10 בינואר, בגלל שאולמה הביתי תפוס, אבל אם יש אפשרות להזיז את המשחק למקום אחר, מדוע לחכות כל כך הרבה זמן ולא לשחק כבר בשבוע הבא?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully