וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: מלחמת גרסאות עם הקהל, שביעות רצון ממרקו בלבול

27.12.2018 / 8:50

הירוקים מרוצים מהיכולת של חיימוב ("חזר לעצמו"), משוועים לתמיכת הקהל ("קשה בלעדיו"), בונים על עופרי ארד שקיבל הזדמנות והוכיח את עצמו וכבר מתכוננים למפגש מול בני יהודה

עריכה: מתן חדד, אפטר: אוהד פאר

1. ניצחון הוא הדבר היחיד שחשוב

לא מעט לחץ השתחרר אמש (רביעי) במכבי חיפה. במועדון חששו מאוד מהפסד למ.ס. אשדוד, שהיה מדרדר אותם בתחתית, אך מרקו בלבול הגיע עם תכנית מסודרת, כזו שהניצחון בה הוא לא הדבר הכי חשוב - הוא הדבר היחיד שחשוב. בלבול עלה עם מערך של שלושה בלמים, הפתיע רבים אבל קצר מחמאות בסיום. "יש רגעים שצריך לנצח ולא חשובה הדרך", אמרו בקבוצה. "אתמול המטרה הייתה שלוש נקודות בכל מחיר והשגנו אותה". בלבול צפוי להמשיך במערך שלושת הבלמים, אך בכל מקרה אחד הבלמים ישוחרר, כאשר הנטייה היא להיפרד מאטיין ריינן שעשוי לעבור בהשאלה להפועל רעננה. המאמן החיפאי צפוי לקבל החלטה בעניין בשבוע הקרוב.

עוד בנושא

מכבי חיפה ניצחה 0:1 את מ.ס אשדוד, חיימוב עצר פנדל
אוהדי מכבי חיפה שוב השליכו אבוקות, בלבול: "ניצחנו בצדק"

גיא חיימוב שוער מכבי חיפה. לירון מולדובן
חזר לעצמו. גיא חיימוב/לירון מולדובן

יש שוער בשער

2. הרבה ביקורות ספג גיא חיימוב בשבועות האחרונים. חלק מאנשי המערכת עוד קראו להחזיר לפני שבועיים את עומרי גלזר לעניינים, וההחלטה של הצוות המקצועי כבר הייתה לתת לגלזר את אפודת השוער הראשון במשחק הגביע מול הפועל מרמורק ומשם להמשיך הלאה, אלא שאז בלבול הגיע ושינה תוכניות. במסגרת השיחות האישיות שערך עם לא מעט שחקנים, בלבול שוחח עם חיימוב והבהיר לצוות המקצועי סביבו כי הוא סומך עליו. אתמול השוער החזיר לו ובגדול וזכה ללא מעט מחמאות. "הבאנו את גיא בגלל שהוא שוער טוב, הוא הוכיח זאת בבאר שבע", מסביר גורם בקבוצה. "הלוואי והמשחק אתמול יחזיר לו את הבטחון". גם בקרב השחקנים חלקו שבחים לשוער. "גיא כל הזמן הזה נתן בטחון שהוא יחזור לכושר שלו", אמר אחד השחקנים. "הניצחון הפעם רשום על שמו".

עוד באותו נושא

גיא חיימוב: "צריך להתמודד גם עם תקופות קשות"

לכתבה המלאה
עופרי ארד שחקן מכבי חיפה עם רמי גרשון. לירון מולדובן
עושה רושם חיובי. עופרי ארד/לירון מולדובן

שביעות רצון מעופרי ארד

לא רק חיימוב זכה למחמאות, אלא גם עופרי ארד הבלם הצעיר שקיבל את ההזדמנות והיה מהמצטיינים על המגרש. לוואלה! ספורט נודע שבימים האחרונים החלה התעניינות של בני יהודה בשחקן, כשגם לא מעט קבוצות בלאומית בעקבותיו ביניהן הפועל רמת גן, הפועל עפולה וסקציה נס ציונה. נכון לעכשיו, הבלם מעדיף לשחק בליגת העל העונה. כעת, אחרי שבלבול נתן לו קרדיט, מכבי חיפה עשויה להשאיר את השחקן בסגל, מה גם שזו האופציה המועדפת על השחקן. במועדון מרוצים משילוב הצעירים בסגל, ובשבוע הקרוב יודיעו סופית להפועל חדרה האם הם מחזירים את אחד מהמושאלים, כאשר ההתלבטות היא בין יהב גורפינקל למוחמד אבו פאני.

דן ביטון שחקן מ.ס. אשדוד מול רמי גרשון שחקן מכבי חיפה. לירון מולדובן
למרות ההכשלה, מרגיש טוב. רמי גרשון/לירון מולדובן

רמי גרשון חזר

הפנים כעת בחיפה מופנות לבני יהודה, כאשר לכולם ברור שההתמודדות מול ההתקפה של סגנית המוליכה תהיה קשה בהרבה מזו שהייתה מול מ.ס. אשדוד. בלבול עשוי לערוך שינוי אחד במרכז ההגנה, ייתכן ואליסון דוס סנטוס יקבל שוב את חולצת ההרכב, אך עדיין ישנה התלבטות בנושא. מי שקיבל אתמול שוב את ההזדמנות לשחק משחק שלם הוא רמי גרשון שסיפר על התחושות שלו: "זו הרגשה מצויינת לנצח. תמיד כיף. אני מאוד שמח שחזרתי לשחק. הייתה לי תקופה לא קלה עם הרבה פציעות ועכשיו אני מתרכז בלעשות את ההכי טוב שאני יכול. אני מרגיש בריא במאה אחוז, אך כמובן שצריך להוריד חלודה אחרי כמה חודשים שלא שיחקתי". לקראת המשחק מול בני יהודה אמר: "בני יהודה עושים עונה מצוינת ונתכונן אליהם בהתאם. אנחנו רוצים לייצר רצף של ניצחונות ולהתבסס כמה שיותר גבוה". הבלם התייחס גם למחאה של הקהל: "זה לא כיף וקשה לנו לשחק כשאנחנו יודעים שהאוהדים מאוכזבים. אני מקווה שנצליח להחזיר את האהבה והתמיכה שלהם, כי היא עוזרת לנו מאוד". על מערך שלושת הבלמים אמר: "שיחקתי בשיטה הזו הרבה בבלגיה בשנה האחרונה שלי שם, ואני מרגיש איתה טוב, אבל לפני כן שיחקתי בעיקר כבלם המרכזי. אני יכול לשחק בהרבה תפקידים ואעשה את הכי טוב איפה שהמאמן ישים אותי".

אוהדי מכבי חיפה מוחים נגד יעקב שחר. לירון מולדובן
מחאת אוהדי מכבי חיפה/לירון מולדובן

5. מחאת האוהדים נמשכת

מלבד העניינים על הדשא במכבי חיפה מתעסקים גם ביציעים כאשר ארגוני האוהדים ממשיכים במחאה. אמש נזרקו אבוקות למגרש כחלק ברור במחאה במטרה שהקבוצה תיקנס בבית הדין. במקביל, ארגון הקופים הירוקים הודיע לאוהדי הקבוצה שהוא מחזיר למי שידרוש את הכסף שנתרם לטובת רכישת מכשיר המנואלה. מדובר במכשיר המשמש לתזוזה של דגלי פריסה והופכת את הדגל למרשים בהרבה. המנואלה נמצאת בשימוש של קבוצות רבות באירופה וגם בהפועל באר שבע רכשו לאחרונה את המכשיר והשתמשו בו כמה פעמים. כזכור, ארגון האוהדים יצא במבצע גיוס המונים, וחלקים נרחבים מהקהל הירוק אכן נרתמו למהלך, אלא שעתה מתברר שהדבר לא ייצא לפועל. בהודעה של הארגון נטען שבשל המצב המתוח מול ההנהלה, הפרויקט לא ייצא לפועל, בזמן שבמועדון מבהירים שהם בעד מכשיר המנואלה ודגלי הפריסה. בתגובה רשמית של המועדון בעניין לוואלה! ספורט, נאמר: "ההנהלה תומכת בנושא התקנת המנואלה באצטדיון. היא זו שדחפה להכנסת דגלי פריסה עד כדי הגעה לבג"ץ ושרים בממשלה ותעשה כל הנדרש לכך תוך בקרה על המסרים המוצגים תחת הפעלתה".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully