וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': הפועל אדומים אשדוד החתימה את אבירם ברוכיאן

26.12.2018 / 17:15

הקשר בן ה-33, לשעבר בבית"ר ירושלים ונבחרת ישראל, עזב את הפועל ראשון לציון וינסה לעזור לקבוצה של גילי לנדאו להעפיל ללאומית

צילום: שלומי גבאי, עריכה: מתן חדד

בווידאו: הגרלת שמינית גמר גביע המדינה

הפועל אדומים אשדוד מתחזקת לקראת מאבקיה בצמרת ליגה א' והחתימה היום (רביעי) את אבירם ברוכיאן. הקבוצה בשורותיה משחקים שלומי ארבייטמן ועידן שריקי, צירפה את הקשר שמגיע אליה מהפועל ראשון לציון. ברוכיאן מיוצג על ידי סוכן השחקנים הטרי זיו סולומוביץ' הידוע כעוזרו האישי של ערן זהבי. הוא חתם לעונה וחצי וינסה לעזור לקבוצה אותה מאמן גילי לנדאו לעלות לליגה הלאומית.

שחקן הפועל קטמון אבירם ברוכיאן. שלומי גבאי
ירידה לצורך עוד עלייה? אבירם ברוכיאן/שלומי גבאי

כזכור רק השבוע צורף פדרו גלבאן לראשון לציון וזה היה אולי סימן עבור ברוכיאן שכבר שיחק בליגה א' וסייע לעלייה של הפועל קטמון, לעבור לתחנה הבאה שלו באשדוד. הקשר בן ה-33 כבש העונה שער אחד במדי ראשון לציון, ולאחרונה איבד את מקומו כשבתשעת המשחקים האחרונים נכנס שמונה פעמים כמחליף ופתח רק פעם אחת.

אחיינו של אורי מלמיליאן היה שותף לשתי אליפויות עם בית"ר ירושלים והצטיין בעונת 2007/08, אז כבש שמונה שערים ובישל עוד חמישה בדרך לדאבל הראשון בתולדות המועדון. במקביל גם רשם 10 הופעות וכבש שני שערים במדי נבחרת ישראל. בינואר 2012 עבר לפולוניה ורשה הפולנית, אך לאחר חצי עונה חזר לארץ כשחקן הפועל באר שבע, אותה עזב באוקטובר 2013 לטובת קדנציה שנייה בבית"ר ירושלים. שנה לאחר מכן חתם בקטמון שהייתה בליגה א', סייע לה כאמור לשוב ללאומית, עצר לרגע בראשון לציון וכעת מגיע לתחנה השישית בקריירה שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully