וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה תארח את סבב אליפות העולם בגלישת גלים

התחרות שתוציא לדרך את שלב המוקדמות תתקיים מה-10 ועד ה-19 בינואר בהשתתפות למעלה מ-100 גולשים ומספר שמות גדולים

הגולש יוני קליין. יעקב מדר,
גם סגן אלוף ישראל יהיה שם. הגולש יוני קליין/יעקב מדר

בפעם הרביעית ברציפות, תארח נתניה את סבב אליפות העולם בגלישת גלים בהשתתפות טובי הגולשים בעולם. זה יקרה מה-10 עד ה-19 בינואר בחוף קונטיקי (האמפי), בתחרות שתציג לראווה למעלה מ-100 גולשים שיתחרו על מקומם בסבב אליפות הגלישה העולמי. התחרות תפתח את עונת התחרויות העולמית של סבב המוקדמות.

בין הגולשים הבינלאומיים שהבטיחו את השתתפותם יגיעו ארצה מת'יו מקגיליבריי וג'ורגן קוזינט. בגזרת הספורטאים הישראלים ישתתפו טל אסייג שזכה באליפות ישראל לאחרונה, סגנו יוני קליין, עדי גלוסקא, אביב ואקנין ועוד כשרונות צעירים מהדור החדש והעולה של ענף הגלישה המקומי. סך הפרסים בתחרות עומד על 75 אלף דולר.

ראש העיר נתניה, מרים פיירברג-איכר מסרה: "אנו גאים לארח זו השנה הרביעית ברציפות את סבב ליגת אליפות העולם בגלישת גלים בנתניה, הריביירה של ישראל, העיר עם רצועת החוף היפה בארץ ורצועת טיילות מהמרשימות בעולם. תחרות זו הפכה למסורת בעירנו ואנו מברכים על כך. השנה, יתארחו בנתניה גולשים מהטובים בעולם ואני מזמינה את תושבי נתניה ואורחיה להגיע וליהנות מחוויה מהנה ובלתי נשכחת".

יו"ר ארגון גולשי הגלים בישראל, יוסי זמיר: "חג הגולשים בישראל מגיע שוב ואני גאה לומר שסבב אליפות העולם בגלישת גלים יהיה גדול יותר אפילו מהשנים הקודמות. התחרות מושכת לארץ את טובי הגולשים מהעולם כשהשנה מספר הספורטאים מחו"ל הוא הגדול ביותר מאז החלה".

  • עוד באותו נושא:
  • גלישה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully