וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 26.12: פפה הוצע למונאקו, פנרבחצ'ה בעקבות באלוטלי

ז'ורז'ה מנדש סוכנו של הבלם הפורטוגלי מנסה לשדך אותו לתיירי הנרי, הטורקים מעוניינים בחלוץ המנודה של ניס. בלוג ההעברות

רויטרס

העברות

* ריאל סוסיאדד הודיעה על פיטוריו של אסייר גריטאנו, שהשיג רק ניצחון ביתי אחד בחצי עונה (שש נקודות מתוך 24) - המאזן הכי גרוע של מאמן בתולדות המועדון. הקבוצה נמצאת רק ארבע נקודות מעל הקו האדום.

שמועות

* מריו באלוטלי יעזוב כמעט בוודאות את ניס בינואר אחרי שהסתכסך עם מאמנו פטריק ויירה ולא משחק. כעת בצרפת מדווחים שהקבוצה החדשה שהצטרפה למאבק עליו היא פנרבחצ'ה. האימפריה הטורקית מקרטעת בתחתית הליגה ונואשת לחיזוק, האם האיטלקי הסורר יהיה זה שיציל אותה?

* בצרפת מדווחים שז'ורז'ה מנדש, סוכן העל שמצייג את פפה הציע אותו למונאקו המקרטעת. כזכור, הבלם הפורטוגלי עזב את בשיקטאש בעקבות בעיות כלכליות קשות בקבוצתו והוא כרגע שחקן חופשי.

* אונאי אמרי מאמנה של ארסנל חושק באבר באנגה, קשרה הארגנטינאי של סביליה. האנדלוסים עשויים למכור אותו תמורת 20 מיליון יורו, סעיף השחרור של השחקן.

* מנצ'סטר יונייטד מחפשת חיזוק להגנה שלה. אולה גונאר סולשיאר מעוניין באדר מיליטאו מפורטו, כשגם הארי מקגוואייר בלם נבחרת אנגליה על הכוונת.

* על פי התקשורת בפריס טימותי וואה, בנו של ג'ורג' וואה שמשחק בפריס סן ז'רמן, שהה בסקוטלנד בסוף השבוע והוא על סף חתימה בשורות סלטיק האלופה.

* באיטליה מדווחים על עסקת טרייד שנרקמת בין מילאן לצ'לסי שבמסגרתה גונסאלו היגואין יעבור לאנגליה בתמורה לאלברו מוראטה. היגואין מושאל לרוסונרי ושייך ליובנטוס, שעל פי הדיווח נתנה אור ירוק למהלך.

* ווילפריד זאהה בדרך לסין? באנגליה מדווחים שדאליאן יפאנג קבוצתו של יאניק קראסקו מוכנה לשלם לקריסטל פאלאס 44 מיליון ליש"ט עבור הקיצוני האנגלי. כמו כן היא מוכנה לשלש את שכרו שעומד על כ-130 אלף ליש"ט בשבוע.

* ב"מונדו דפורטיבו" נטען כי הסיכויים שמתייס דה ליכט יגיע לברצלונה נמוכים. הקטלאנים אמנם מעוניינים בבלם הצעיר של אייאקס, אך סוכנו מינו ראיולה ככל הנראה יבחר בחוזה הגבוה ביותר שיוצע לילד הפלא, וזה לאו דווקא יקרה בברצלונה. שמו של פרנקי דה יונג, לעומת זאת, עדיין חזק על הכוונת.

* טוטנהאם, שלא ביצעה שינויים בקיץ שעבר, תנסה להתחזק כעת. ב"סאן" מדווחים שהתרנגולים סימנו את המגן הימני של נוריץ', מקס ארונס, ועשויה לשלם עליו 15 מיליון ליש"ט.

* בצרפת טוענים שמונאקו שוקלת לנסות ולצרף בחלון ההעברות הקרוב את קשרה של טוטנהאם, מוסא דמבלה, שחוזהו יסתיים בקיץ.

* בולוניה הצטרפה לסמפדוריה במירוץ אחר חלוץ רומא פטריק שיק, שיעבור בהשאלה לאחת מהן.

שחקן מילאן גונסאלו היגואין. AP
יעזוב את מילאן כבר בינואר? גונסאלו היגואין/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully