וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף: "העזיבה של רונאלדו היא תמרור אזהרה לברצלונה"

אקס מכבי תל אביב, שמאמן את צ'ונצ'ינג הסינית, התראיין לתקשורת הקטלאנית ועקץ את ריאל: "לא תמיד הקבוצה הכי טובה באירופה זוכה במפעל"

עיבוד תמונה

ההצלחה המסחררת של מכבי תל אביב העונה משכיחה במעט את ג'ורדי קרויף, מי שהוביל את הצהובים לשלוש אליפויות רצופות כמנהל מקצועי יחד עם ערן זהבי. ג'ורדי, שמשמש היום כמאמן צ'ונצ'ינג ליפאן הסינית, ערך ראיון מקיף ל"ספורט" הקטלאני שבו הוא התייחס בעיקר לסוגיות הבוערות בברצלונה וגם על האפשרות שהוא יקבל תפקיד במועדון שבו אביו, יוהאן, הפך לאגדה.

ג'ורדי שלח סוג של עקיצה לריאל מדריד כשהתייחס לליגת האלופות ואמר: "בליגת האלופות, שבה לא משתמשים ב-VAR, השופטים יכולים לעשות טעויות שעלולות להכריע את התואר. מי שזוכה במפעל הזה לא בהכרח הקבוצה הכי טובה באירופה, אלא מי שהכי טובה במשחק ספציפי. אחרת, איך אפשר להסביר את זה שאלופת אירופה סיימה את הליגה שלה בפער של 15 נקודות מהמקום הראשון?" (ריאל מדריד פיגרה בפער של 17 נקודות מברצלונה בליגה).

ג'ורדי קרויף עם ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
במכבי תל אביב מסתדרים בלעדיו. ג'ורדי עם איביץ'/יוסי ציפקיס

ג'ורדי דיבר על העזיבה של רונאלדו את ריאל מדריד ואמר:" כריסטיאנו היה המטרייה של ריאל מדריד. כשהיה יורד גשם, אף אחד לא היה נרטב. עכשיו אין מטריה בלעדיו. מסי עושה את התפקיד הזה בברצלונה במשך שנים. אין ספק שהוא גדול יותר מרונאלדו".

לשאלה האם ברצלונה צריכה להתכונן לעזיבה של מסי, אמר: "עדיף לא לחשוב על זה עדיין. צריך להתפלל שהוא ישחק כמה שיותר זמן. מה שקרה לריאל מדריד זה תמרור אזהרה עבור ברצלונה. השחקנים של ריאל מדריד עדיין טובים מאוד אבל בכדורגל צריך שחקנים שגם בפיגור 2:0 מאמינים שאפשר לנצח. זה מעבר לכדורגל, זה עניין מנטאלי".

על השאלה האם שחקני עבר כמוהו יובילו בעתיד את המועדון כמו שגווארדיולה עשה, אמר: "לא כל שחקני העבר הגדולים יכולים לעבוד כמאמנים. צריך להתכונן לזה. דמויות כמו צ'אבי יכולות להיות מאוד חיוניות, אבל יש מעט שחקנים שמתאימים לתפקיד הזה. גם שחקנים כמו פיקה או פויול יכולים להתאים לתפקיד הזה בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully