וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חדרה - בית"ר ירושלים: וארן ובוזגלו צפויים לפתוח, אביטן במסר לפלומן

קלינגר יבצע שינויים לאור חסרונו של אינברום המוצהב, גם שיימן יחזור. מאמן העולה החדשה התייחס לצרפתי שמועמד ליריבה (ה', 20:30, ספורט 4)

מחזור 15הסתיים27/12/2018
הפועל חדרה
    0
    • (9) בוזגלו
    • (45) בוזגלו
    • (47) סילבסטר
    בית"ר ירושלים
    צילום: שלומי גבאי, עריכה: מתן חדד

    הפועל חדרה

    אחרי שהעפילה לשמינית גמר הגביע, חוזרת חדרה למאבקים בליגה ולניסיון לשמור על מרחק נוח מדבוקת התחתית. המאמן ניסו אביטן, שיחסר את יעקב אבבה וסלים עמאש, אמר לקראת המשחק מחר (חמישי, 20:30, ספורט 4): "אנחנו מבינים שבית"ר נראית מצוין בשבועות האחרונים, וגם בגביע מול מכבי היו דקות שהם נראו מאוד איכותיים למרות ההדחה, אבל אנחנו מסתכלים על עצמנו ורוצים לחזור לנצח. יחד עם זאת אנחנו מבינים שאם אנחנו לא מפסידים, אנחנו שומרים על פער מאוד משמעותי מקבוצה שכרגע בתחתית ולכן הגדרנו את המשחק כפרשת דרכים - אם אנחנו מצליחים להישאר גבוה בטבלה או נכנסים למאבקים של הבטן הגדולה שיש היום בליגה".

    על אנז' פרדי פלומן, שמוזכר כמועמד לבית"ר, אמר אביטן: "פרדי מקצוען. הוא צריך להראות למה כל הליגה מתעניינת בו וצריך לזכור למי הוא מחויב. זה המסר שהעברתי לו. כל עוד הוא פה, הוא צריך להיות מחויב במאה אחוז להפועל חדרה ולעבוד קשה על המגרש ולהביא את האיכויות שלו. הוא מסוגל לעשות את זה, אני יכול להבין למה לפעמים הוא יוצא מאיזון, אבל אני בטוח שהוא יעמוד בציפיות".

    פרדי אנז' פלומן שחקן הפועל חדרה מול דור מיכה שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
    "כל עוד הוא פה, הוא צריך להיות מחוייב במאה אחוז להפועל חדרה". אנז' פרדי פלומן/ברני ארדוב

    בית"ר ירושלים

    בית"ר ירושלים תנסה לרשום משחק ליגה רביעי ללא הפסד ולסגור חשבון עם חדרה על ההפסד הביתי בסיבוב הראשון. מאור בוזגלו צפוי לחזור להרכב אחרי השבוע הסוער, לאור חסרונו של אור אינברום המוצהב. אנתוני וארן, שנכנס כמחליף וכבש במשחק הגביע מול מכבי תל אביב (2:1) עשוי לפתוח על חשבונו של יקוב סילבסטר. אור זהבי ימשיך לצד טל בן חיים במרכז ההגנה ושמואל שיימן ישוב לעמדת המגן השמאלי.

    דן איינבינדר אמר במסיבת העיתונאים: "הלחץ קיים והיה קיים גם לפני כן. אנחנו מרגישים הרבה יותר מוכנים. בכל המשחקים האחרונים ראינו דרך מאוד ברורה של קבוצה שיודעת מה היא רוצה להשיג. יש לנו מספיק שחקנים שנכנסים לכושר. יש לנו מספיק כלים בחלק הקדמי כדי להבקיע. זה משהו שרואים בכל ארבעת המשחקים האחרונים וזה משהו שייתן לשחקנים יותר ביטחון".

    עוד באותו נושא

    שבירת הנגב: הפועל באר שבע לא הפסידה רק את האליפות, אלא גם את הכבוד

    לכתבה המלאה
    שחקן בית"ר ירושלים אנתוני וארן חוגג. יוסי ציפקיס
    השער בגביע יוציא אותו לדרך חדשה? אנתוני וארן/יוסי ציפקיס

    טריוויה

    * הפועל חדרה צברה שלוש נקודות בלבד מ-18 האחרונות ומגיעה אחרי שישה משחקי ליגה ללא ניצחון.

    * הפועל חדרה נותרה הקבוצה היחידה שעדיין לא ירדה להפסקה ביתרון והיא ספגה כבר 12 שערים במחצית הראשונה - יותר מכל קבוצה אחרת.

    * בית"ר ירושלים שמרה על רשת נקייה בשני המחזורים האחרונים, כשלפני כן ספגה ב-17 משחקי ליגה רצופים.

    * זה מפגש בין שתיים משלוש הקבוצות הכי פורות ברבע השעה האחרונה של המשחקים: חדרה כבשה תשעה מ-16 שעריה בדקות האלה, ובית"ר כבשה שבעה מה-17 שלה.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: דוד פוקסמן
    אצטדיון: נתניה
    קהל: 3500

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully