וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי כספי נבחר לספורטאי ה-70, יעל ארד לספורטאית ה-70

כך נקבע בטקס חגיגי במסגרת אירועי ה-70 של משרד התרבות והספורט. דיוויד בלאט מאמן ה-70, נבחרת העתודה שזכתה באליפות אירופה הוכתרה כקבוצת ה-70

טקס נבחרי ה-70. משרד התרבות והספורט,
קבוצת ה-70. נציגי נבחרת העתודה על הבמה/משרד התרבות והספורט

במסגרת אירועי ה-70 של משרד התרבות והספורט, הטוטו, הוועד האולימפי בישראל, הוועד הפראלימפי בישראל והתאחדות "אילת" לענפי הספורט התחרותיים הלא אולימפיים, התאגדו הערב (שלישי) כולם לטקס השנתי של נבחרי הספורט, שהתקיים השנה בסימן 70 שנה לספורט הישראלי.

הפרסים הבולטים:

ספורטאי ה-70: עומרי כספי

ספורטאית ה-70: יעל ארד

קבוצת ה-70: נבחרת העתודה בכדורסל שזכתה באליפוות אירופה

מאמן ה-70: דיוויד בלאט

ספורטאי השנה בקטגוריות האולימפיות: שגיא מוקי

ספורטאית השנה בקטגוריות האולימפיות: לינוי אשרם

מאמן השנה בקטגוריות האולימפיות: אורן סמדג'ה


יגאל כרמי, יו"ר הוועד האולימפי בישראל, אמר: "שנת 2018 הייתה שנה הישגית טובה לספורט האולימפי הישראלי. פתחנו את השנה בהופעה טובה במשחקי החורף האולימפיים בדרום קוריאה שם סיימה נבחרת ההחלקה האמנותית במקום השמיני, במהלך השנה זכו הספורטאים הבוגרים בעשר מדליות באליפויות עולם ואליפויות אירופה וסגרנו את השנה עם שלוש מדליות: זהב כסף וארד במשחקים האולימפיים לנוער שהיו בארגנטינה, ועל כך גאוותנו הגדולה".

שרת התרבות והספורט, ח"כ מירי רגב הוסיפה: "הספורט הישראלי קוטף יותר ויותר תארים והישגים על הפודיום באולימפיאדות, במשחקים הפראלימפיים, באליפויות עולם והשנה לראשונה - גם בכדורסל עם זכייתה ההיסטורית של נבחרת העתודה באליפות אירופה. נמשיך להילחם על הזכות שלנו להגיע לכל מקום בעולם עם הדגל וההמנון בדיוק כפי שעשינו עם הכדור-מים בברצלונה, השח-מט בסעודיה והג'ודו באבו דאבי, שם הושמע לראשונה בהיסטוריה המנון "התקווה"".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully