וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סל נשים: מכבי רמת חן הביסה 78:95 את מכבי אשדוד בקלאסיקו

שירה עליון חזרה לקווים וקבוצתו רשמה ניצחון גדול כשבצד השני צ'לסי הופקינס מסיימת עם 21 נק', 9 ריב' ו-8 אס'. הפועל פתח תקוה הביסה, אורנה אוסטפלד ורמת השרון הפסידו, גם דני דגן ורעננה נוצחו

שירה העליון מאמנת מכבי רמת חן. עודד קרני, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל, אתר רשמי
כמה טוב שבאת הביתה, כמה טוב לראות אותך שוב. העליון/אתר רשמי, עודד קרני, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

ערב חג המולד היום (שני), אבל מה זה לעומת ערב של מחזור כדורסל נשים? ועוד איזה מחזור אתם שואלים? המחזור העשירי שהתגלה כסופר דרמטי, מרתק ומלא סיפורים.

מכבי רמת חן - מכבי אשדוד 78:95

נתחיל בהבעת עמדה: כמה טוב שבאת הביתה. טוב לראות את שירה העליון שוב על הקווים, ובמיוחד במכבי רמת חן. משמח לראות שהמאמנת המבטיחה ומלאת הכריזמה הזו חזרה. ועוד לאיזה משחק העליון חזרה. למה שזכה כבר מזמן לכינוי הקלאסיקו של כדורסל הנשים. אלא שבמצב הנוכחי של מכבי אשדוד, לא קלאסיקו ולא בטיח. האלופה הובסה והיא במאזן מביך מבחינתה של 5:5, בעוד רמת חן שיפרה את שלה ל-4:6, גם רחוק ממה שהתרגלו שם בשנים האחרונות.

נעמה שפיר רשמה משחק טוב מאוד אצל המנצחת עם 19 נקודות ו-5 אסיסטים, אדוט בולג'אק חזרה לליגה עם 15 נקודות ו-6 ריבאונדים, אלכס הארדן הראתה להעליון שיש על מי לסמוך עם 15 נקודות ו-8 כדורים חוזרים. טל לב הראתה הרבה לב עם 11 נקודות, קטיה לויצקי (9 ריבאונדים) וטיירה ראפין-פראט סיימו עם 10 נקודות כל אחת. באשדוד כמובן שצ'לסי הופקינס, AKA ראסל ווסטברוק של כדורסל הנשים, בלטה עם 21 נקודות, 9 ריבאונדים ו-8 אסיסטים. דניאל אדאמס תרמה 19 נקודות ו-6 ריבאונדים ושי דורון קלעה 15 ופרגנה לחברותיה עם 6 אסיסטים, ויקטוריה ויויאנס קלעה 13 וקלטה 6 כדורים חוזרים.

נעמה שפיר שחקנית מכבי רמת חן מול צ'לסי הופקינס שחקנית מכבי אשדוד. עודד קרני, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל, אתר רשמי
הופקינס ואשדוד לא יכלו לשפיר ורמת חן/אתר רשמי, עודד קרני, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

א.ס. רמת השרון - הפועל ראשון לציון 83:74

אתמול חגגה אורנה אוסטפלד האגדית את יום ההולדת שלה וכאן ההזדמנות לאחל לה מזל טוב, בריאות, אריכות ימים ורק טוב. המתנה שלה לכבוד יום ההולדת ואולי גם לכבוד חג המולד מהשחקניות שלה תיאלץ להמתין אולי למחזור הבא. הטריו האדיר של ראשוניה בריאנה ריצ'רדסון-ג'יליאן אלין-אשלי פונטנט הוביל את הקבוצה לניצחון עם תצוגת ענק ומדד מצטבר של 89 לשלושתן. ריצ'רדסון סיימה את המשחק עם 25 נקודות, 8 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, אלין עם 21 נקודות, 15 ריבאונדים, 5 אסיסטים וגם 5 איבודים ופונטנט עם 24 נקודות ו-8 כדורים חוזרים. מול תצוגה שכזו אפילו אוסטפלד ממרום מעמדה, ניסיונה ויכולותיה לא יכולה לעשות כלום. בקבוצה שלה בלטה קיילה דייויס עם 18 נקודות ו-5 ריבאונדים, דרו אדלמן קלעה 15 ולינה הארפר סיימה עם 14 נקודות, 7 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. שוב, מזל טוב אורנה.

אליצור חולון - בני יהודה 79:98

גם הקבוצה של רועי איינזברג עשתה סיבוב על הפראיירית של הליגה. בני יהודה, שסיימה את העונה שעברה במקום האחרון ולמרות זאת נשארה בליגה, כבר במאזן 9:0 וממשיכה במסע ההפסדים המביך שלה. חולוניה עלתה ל-4:6 כשלורן גודווין משיגה ניצחון טוב עם 27 נקודות, 8 ריבאונדים ו-11 אסיסטים (מדד 39!). ג'ורדן הופר תרמה חי נקודות, שי קלי כרגיל הייתה יעילה עם 13 נקודות, 12 ריבאונדים ו-5 אסיסטים ונופר שלום קלעה 13 כשאמילי ספקטור תורמת 17. את בני יהודה האומללה הובילה אנדריאה ריילי עם 26 נקודות, שיילה קופר קלעה 19 וקלטה 16 ריבאונדים ונועה זליבנסקי המשיכה בעונה הטובה מבחינה אישית עם 13 נקודות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אורנה אוסטפלד מאמנת אלקטרה רמת השרון. ברני ארדוב
את המתנה ליום ההולדת היא אולי תקבל במחזור הבא. אוסטפלד/ברני ארדוב

אליצור נוה דוד רמלה - מכבי רעננה 57:72

הקבוצה של עדני דגן לא הייתה יכולה למוליכה אליצור נוה דוד רמלה, ששיפרה את מאזנה ל-2:8 מרשים מאוד בעוד רעננה נותרה ב-6:4 ולא הצליחה ליישר את המאזן. ג'יימי נארד הובילה את המארחת עם 20 נקודות, 12 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, אלישיה גריי קלעה 20 והוסיפה 7 כדורים חוזרים, דניאל דיאמנט קלעה 14 והוסיפה 8 ריבאונדים. ברעננה שוב קיבלנו תצוגה מרשימה של התקווה הגדולה של כדורסל הנשים הישראלי (עליה כתב עמיתנו אריה לבנת ב"הארץ") ליאור גרזון בת ה-17, שסיימה עם 15 נקודות ו-2 חטיפות, בריה גוס קלעה 22 והוסיפה 6 ריבאונדים, טיאנה מולדרו קלעה 13 וקלטה 13 ריבאונדים.

בנות הרצליה - הפועל פתח תקוה 90:68

הקבוצה המרשימה של גיל סלע צלחה עוד משוכה בעונה הנהדרת שלה עד כה ושיפרה את מאזנה ל-3:7 בעוד בנות הרצליה הידרדרה ל-5:5 אחרי פתיחת עונה נהדרת. אלכסיס פטרסון הובילה את המנצחת עם 24 נקודות ו-7 ריבאונדים, מוניק ריד אמרה להרצליה "ריד מיי ליפס" ותפרה 22 נקודות, 14 ריבאונדים, 5 אסיסטים ו-4 חטיפות, קאדיג'ה קייב קלעה 17 וקלטה 9 כדורים חוזרים, ארון צימרמן תרמה 10. את הרצליה הובילה תמרה יאנג עם 16 נקודות, 6 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, אלכס הארט קלעה 12 וקלטה 6 ריבאונדים, מרים חנון ממש לא חנונית וקלעה 11 נקודות, קריסטל ברדפורד כיפרה על ערב קליעה לא טוב עם משחק אול-אראונד וסיימה עם 7 נקודות, 15 ריבאונדים, 7 אסיסטים, 3 חטיפות ו-5 איבודים.

ג'יימי נארד שחקנית אליצור נוה דוד רמלה עם אליסון הייטאוור. אודי ציטיאט באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל, אתר רשמי
נארד והייטאוור/אתר רשמי, אודי ציטיאט באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully