וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה לאומית: הפועל פתח תקוה נפרדה מבני לוד ב-2:2 דרמטי

מליקה איזן בתוספת הזמן (93) וסידר למסאי דגו עוד נקודה. גל לוי (17) כבש ראשון, מלקה (33) ואבו ענזה (58) הפכו באופן זמני

צילום: שלומי גבאי, עריכה: מתן חדד

המחזור ה-16 בליגה הלאומית נפתח הערב (שני) עם קרב תחתית לוהט בפתח תקוה, בו הפועל פתח תקוה ניצלה מהפסד והשיגה 2:2 דרמטי מול בני לוד בתוספת הזמן. גל לוי העלה את המארחים ליתרון (17), אבל אולריש מלקה (33) ומוראד אבו ענזה (58) הפכו. רוי מליקה המחליף (93) הציל למארחים נקודה עמוק בתוך תוספת הזמן. הקבוצות נשארו צמודות בטבלה: פתח תקוה עדיין מתחת לקו האדום, במקום ה-15 עם 10 נקודות. היא במרחק שלוש נקודות מלוד, שנמצאת במקום ה-14 שמוביל למבחנים נגד הירידה ובמאזנה 13 נקודות.

אחרי שגברה על עפולה ומרמורק, פתח תקוה רצתה להשלים ניצחון ליגה שלישי רצוף ולהוכיח לקבוצות התחתית שהיא מתכוונת להילחם על מקומה בליגה עד הסוף. היא פתחה טוב: בדקה ה-17 היא עלתה ליתרון מרגלי החלוץ הלוהט שלה, גל לוי, שהצליח להרשית משחק ליגה שלישי ברציפות. לוי קיבל את הכדור ברחבה, בעט כדור שפגע באולריש מלקה ונכנס פנימה, 0:1.

בדקה ה-33 לוד חזרה למשחק: קרן הגיעה דווקא לראש של מלקה, שהחזיר לקבוצתו עם שוויון וקבע 1:1 בהפסקה. המהפך של האורחים הושלם בדקה ה-55 כשכדור ארוך נשלח לעברו של מוראד אבו ענזה, שעבר את השוער ומקרוב גילגל לרשת להעלות את לוד ל-1:2. פתח תקוה הצילה נקודה בתוספת הזמן אחרי שרוי מליקה שנכנס כמחליף דחק מקרוב וקבע 2:2 דרמטי.

רוי מליקה שחקן הפועל פתח תקוה. דני מרון
הציל נקודה. רוי מליקה/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully