וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: כל קבוצות הצמרת מעדו, הפועל קטמון היא המרוויחה הגדולה

כפר סבא עלתה זמנית לפסגה עם 1:1 ביתי מול עפולה, בעוד נס ציונה (1:0 ביתי לאחי נצרת) ואשקלון (2:0 לאיכסל) הופתעו. 1:1 בקרב של משפחת ברקוביץ', חמישייה לעכו

צילום: שלומי גבאי, עריכה: מתן חדד

הסיבוב השני בליגה הלאומית החל אתמול (שני) עם ה-2:2 הדרמטי בקרב התחתית בין הפועל פתח תקוה לבני לוד ונמשך הערב עם תוצאות שמשרתות בעיקר את הפועל קטמון. הירושלמים שיתארחו אצל בית"ר תל אביב רמלה ביום חמישי, ראו את כל היריבות בצמרת מועדות. הפועל כפר סבא עלתה זמנית לפסגה עם 1:1 ביתי מול הפועל עפולה, בעוד סקציה נס ציונה (1:0 בבית לאחי נצרת) והפועל אשקלון (2:0 בעילוט אצל הפועל איכסל) הפסידו. גם הפועל נצרת עילית פישלה עם 0:0 מול רמת השרון, הקרב של משפחת ברקוביץ' הסתיים ב-1:1 בין הפועל ראשון לציון להפועל רמת גן והפועל עכו הביסה 1:5 את הפועל מרמורק האומללה.

דור חוגי שחקן הפועל רמת גן לפני תומר ששונקר שחקן הפועל כפר סבא. מגד גוזני
לפחות הציל נקודה לכפר סבא. תומר ששונקר, מימין/מגד גוזני

הפועל כפר סבא - הפועל עפולה 1:1

הקבוצה היחידה פרט להפועל מרמורק שלא ניצחה בחוץ העונה, הגיעה לאצטדיון לויטה ולקחה נקודה מהמועמדת לעלייה. דור כוכב הפתיע עבור הפועל עפולה כבר בדקה הרביעית, כשתומר ששונקר שחזר לאחרונה מפציעה סידר לכפר סבא את השוויון בדקה ה-43. הירוקים לא הצליחו להשלים את המהפך ויסתפקו בעלייה לפחות זמנית לפסגה בעקבות המעידות של קבוצות הצמרת האחרות.

סקציה נס ציונה - מכבי אחי נצרת 1:0

הפסגה לא האירה פנים לאלופת הסיבוב, שרשמה הפסד ביתי ראשון בהיסטוריית המפגשים שלה עם אחי נצרת. האורחת לא כבשה בארבעת משחקיה האחרונים ולא ניצחה בחוץ כמעט שלושה חודשים, אבל מוחמד חטיב ניצל החלקה בהגנת נס ציונה והכריע בדקה ה-67. נס ציונה נעצרה אחרי ארבעה ניצחונות ליגה רצופים.

שלומי דורה מאמן הפועל אשקלון. לירון מולדובן
הקבוצה שלו הפסיקה לכבוש. שלומי דורה/לירון מולדובן

הפועל איכסל - הפועל אשקלון 0:2

מאז פציעתו של סוטיריס ניניס, הפועל אשקלון לא מסוגלת לכבוש. אחרי שתי תוצאות תיקו מאופסות, הגיע הערב הפסד להפועל איכסל, שהתרחקה מהתחתית בזכות שער של הבלם עמאש מנסור בדקה ה-48 ועוד אחד של מוחמד בדארנה בתוספת הזמן. אשקלון עם הפסד ראשון אחרי 12 משחקים ושני בסך הכול העונה, איכסל פתחה פער של שבע נקודות מהפועל פתח תקוה שמתחת לקו האדום.

הפועל נצרת עילית - הפועל ניר רמת השרון 0:0

הקבוצה של ירון הוכנבוים פספסה הזדמנות להיצמד לקבוצות שמעליה ושמטה גם היא שתי נקודות ביתיות. גם בסיבוב הראשון נפרדו שתי הקבוצות בתיקו, רק שהפעם אפילו לא נכבשו שערים וזו שנה שלישית ברציפות שנצרת עילית לא מצליחה לנצח בבית את רמת השרון.

הפועל ראשון לציון - הפועל רמת גן 1:1

המפגש בין הקבוצה השייכת לאיל ברקוביץ' לזו שמאמן האח ניר ברקוביץ' הסתיים ללא הכרעה. המאמן זכה לאבטחה במשחק מול הקבוצה אותה אימן בתחילת העונה, אבל חגג ראשון לאחר שער של דור חוגי בדקה ה-31. הבלם הצעיר עמית מוסרי ענה עם שער הבכורה שלו בדקה ה-40 והשאיר את הפועל ראשון לציון לפני הפועל רמת גן בטבלה. האורדונים לפחות קטעו רצף של שלושה הפסדים, כולל אחד בגביע. הכתומים יקוו להתרומם בעזרת פדרו גלבאן שחתם אמש.

שחקני הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
אחרי ההפתעה בגביע, חזרו לכבוש גם בבית. שחקני הפועל עכו/אדריאן הרבשטיין

הפועל עכו - הפועל מרמורק 1:5

אחרי שישה משחקי בית בלי שער, הפועל עכו שהפתיעה בסיבוב ח' עם 0:1 על מחזיקת הגביע היוצאת הפועל חיפה, קיבלה יריבה בהזמנה ושברה את הבצורת הביתית. הפועל מרמורק המפורקת ממשיכה להתבזות תחת הדרכתו של אורי קרגולה ונותרה במקום האחרון וללא ניצחון אחד. גל בראל פתח את הסכר בדקה ה-35 ואז הבמה התפנתה לשלושער של אליאור סיידר תוך 19 דקות (50, 59 ו-69). שחר שפייר הצעיר צימק בדקה ה-81, אבל אקיגו איוסון חתם עם החמישי בתוספת הזמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully