וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד: גדי קינדה לא יהיה בסגל מול מכבי חיפה

24.12.2018 / 12:32

הקשר שהושעה בעקבות התנהגותו בגביע מול הפועל ר"ג לא יחזור לאימונים עד שתיערך לו ועדת משמעת. לא מן הנמנע שאשדוד תנסה לבצע טרייד עבורו

צילום: שלומי גבאי, עריכה: מתן חדד

גדי קינדה לא הופיע גם הבוקר (שני) לאימון מ.ס. אשדוד והוא לא יהיה בסגל למשחק ביום רביעי מול מכבי חיפה. כזכור, קינדה הושעה מאימוני הקבוצה בעקבות התנהגותו במשחק הגביע ביום חמישי בלילה מול הפועל רמת גן אחרי שהוחלף.

בהתחלה חשבו במועדון להעמיד את קינדה לוועדת משמעת פנימית כבר אתמול ואז להחזיר אותו לאימונים לקראת המשחק מחרתיים, אבל בשיחות שנערכו עם השחקן התברר שהוא לא מבין את חומרת מעשיו ואת הסיבות שהביאו את המועדון להשעות אותו ולכן הוחלט שהוא לא יחזור לאימונים עד ועדת המשמעת שאמורה להיערך לו אחרי המשחק מול מכבי חיפה.

עוד בנושא:

גדי קינדה השתולל אחרי החילוף והושעה עד לוועדת משמעת
מ.ס. אשדוד ניצחה 0:2 את הפועל רמת גן ועלתה שלב בגביע

גדי קינדה שחקן מ.ס. אשדוד מול שון גולדברג שחקן הפועל חיפה. לירון מולדובן
עשוי לעזוב בטרייד. גדי קינדה/לירון מולדובן

רק באחרונה חזר קינדה להתאמן בצורה מלאה אחרי פציעה ארוכה בברכו ובאשדוד חשבו שלפחות עד תום העונה לא יצטרכו להתעסק בשום דבר שאינו מקצועי איתו. כעת, בעקבות המהלכים האחרונים, לא מן הנמנע שאשדוד תנסה להרוויח אותו באמצעות עסקת טרייד מול קבוצה אחרת שתעביר לאשדוד שחקנים תמורתו.

"אין ספק שכל מה שקורה סביב גדי קשור קודם כל לעובדה שבזמן שאור אינברום, ניב זריהן ומיכאל אוחנה עזבו את אשדוד והתקדמו לקבוצות בהן הרוויחו יותר, הוא נותר מאחור ולא יצא למועדון גדול למרות הכישרון שלו", אמרו הבוקר בסביבת השחקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully