וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טי ג'יי קליין הורחק ממשחקה של הפועל חולון מול הפועל ירושלים

23.12.2018 / 17:25

בית הדין אישר את הסדר הטיעון והטיל עונש קל על השחקן שהחרים את אימוני הנבחרת. יחמיץ רק את המשחק הקרוב ונקנס ב-15 אלף שקלים

one

בית הדין המשמעתי של איגוד הכדורסל החליט להרחיק את טי ג'יי קליין, שחקנה של הפועל חולון, ממשחק הליגה נגד הפועל ירושלים ביום רביעי הקרוב. קליין הועמד לדין בשל אי התייצבותו לאימוני נבחרת ישראל במוקדמות אליפות העולם, למרות פניות חוזרות ונשנות שהועברו אליו ואל נציגיו, ולאחר הסדר טיעון בו הודה בעובדות והביע התנצלות על מעשיו, נקבע העונש על משחק אחד בלבד. בתחילת החודש, אגב, דרש היועץ המשפטי הרחקה מחמישה משחקים.

טי ג'יי קליין שחקן הפועל חולון. לירון מולדובן
עבירה חוזרת תוביל לעונש קשה יותר. טי ג'יי קליין/לירון מולדובן

קליין פירט בהרחבה נסיבות רפואיות לפיהן אם היה פועל בנהלים המתחייבים אז קרוב לוודאי שהיה מקבל שחרור מרופא הנבחרת. בית הדין אישר את הסדר הטיעון שהושגה בין הצדדים והרכב השופטים מסר: "אף שאנו סבורים כי יש להעלות את רף הענישה בגין מקרים בהם שחקן אינו מתייצב לאימוני ו/או משחקי הנבחרת, אין להעלות את הרף בבת אחת, דווקא במקרה של נאשם זה. נראה לנו כי אלמנט ההרתעה יושג בכך שמעבר לעונש המוטל בפועל על הנאשם כמפורט להלן, מושתים עליו עונשים חמורים על תנאי".

פרט להרחקה ממשחק אחד וקנס של 15 אלף שקלים, העונשים על תנאי (למשך שנתיים) הם הרחקה מארבעה משחקים רשמיים במקרה של עבירה חוזרת וכן קנס כספי בסך 40 אלף שקלים.

חולון דחתה את הדיון פעמיים את הדיון וכך יוצא שהקבוצה היחידה שמרוויחה מהעונש של קליין היא הפועל ירושלים, אותה מאמן עודד קטש שבמקביל משמש כמאמן נבחרת ישראל וזימן את קליין לסגל שלו בחודש שעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully