וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: חולון, נס ציונה ומכבי ראשל"צ העפילו לחצי גמר גביע המדינה

אחרי הדחתה הדרמטית של מחזיקת הגביע הפועל ראשון לציון על ידי הפועל אשדוד, הושלמה תמונת העולות לחצי הגמר, שיתקיים ב-4 בפברואר

שחקני מ.כ. חולון חוגגים עלייה לחצי גמר גביע המדינה בכדוריד. הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד, אתר רשמי
שחקני חולון חוגגים עלייה לחצי הגמר/אתר רשמי, הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

אחרי הדחתה הדרמטית אתמול של מחזיקת גביע המדינה הפועל ראשון לציון על ידי הפועל אשדוד, הושלמה היום (שישי) תמונת חצי גמר גביע המדינה בכדוריד: לצד אשדוד, יופיעו ב-4 בפברואר בהיכל קבוצת שלמה בתל אביב מ.כ. חולון, א.כ. נס ציונה ומכבי ראשון לציון. הגרלת המשחקים תתקיים עוד החודש, בעוד הליגה המקומית יוצאת לפגרה עד ל-18 בינואר. במהלך תקופה זו תשחק נבחרת ישראל, שתפגוש למשחקי אימון את נבחרת ארצות הברית.

מ.כ. חולון השיגה 27:29 על א.ס. רמת השרון, ולמעשה הדיחה בתוך חמישה ימים שתי נציגות השרון אחרי שגברה עם על בני הרצליה. חולון נחלצה מפיגור בדקות הסיום וביצעה מהפך. אור כנעני השוער הצטיין, יובל כץ הוביל עם שישה שערים.

א.כ. נס ציונה הייתה העולה השנייה היום אחרי שגברה 25:28 על מ.כ. באר שבע. היא חוזרת למעמד חצי הגמר, בו שיחקה לאחרונה ב-2016. באר שבע סיפקה לה פייט, אבל אורן מאירוביץ וניבו לוי הצטיינו בנס ציונה וסידרו לה את הכרטיס לחצי הגמר.

במשחק שנעל את יום המשחקים, מוליכת הליגה מכבי ראשון לציון גברה 21:39 על מכבי קרית מוצקין. רסטו סטויקוביץ' היה המבקיע הבולט בשורות המנצחת עם שבעה שערים.

שחקן מכבי ראשון לציון בכדוריד רסטו סטויקוביץ'. חן קלדרון, אתר רשמי
בלט בניצחון על קרית מוצקין. רסטו סטויקוביץ' ממכבי ראשון לציון/אתר רשמי, חן קלדרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully