וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: הפועל אשדוד הדיחה את הפועל ראשון לציון לאחר דרמת ענק עם שתי הארכות

מחזיקת הגביע לא תהיה בחצי הגמר: שתי ההארכות נכפו בעקבות זריקות מתשעה מטרים כאשר הזמן הסתיים, ורגע לפני הפנדלים עומרי קושמרו קבע 34:35 ושלח את אשדוד לחצי הגמר

שחקני הפועל אשדוד כדוריד חוגגים. הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד, אתר רשמי
הפתעה גדולה בתום ערב ארוך ודרמטי במיוחד. שחקני הפועל אשדוד חוגגים/אתר רשמי, הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

הפועל אשדוד הדהימה הערב (חמישי) את הפועל ראשון לציון, האלופה ומחזיקת הגביע בכדוריד, כשניצחה אותה 34:35 לאחר דרמה היסטורית שכללה שתי הארכות שנכפו בזריקות מתשעה מטרים כאשר הזמן כבר הסתיים. נובאק בושקוביץ' השווה בתום הזמן עבור מחזיקת הגביע היוצאת, ובהמשך היה זה גאבור לנגהאנס שהציל את אשדוד ושלח את המשחק להארכה נוספת, בה קבוצתו ניצחה בזכות שער מכריע של עומרי קושמרו, שמנע דו קרב פנדלים רגע לפני ההגעה ל-80 דקות. אשדוד היא העולה הראשונה לחצי הגמר שייערך ב-4 בפברואר בדרייב אין.

עומרי קושמרו שחקן הפועל אשדוד כדוריד. הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד, אתר רשמי
חתום על שער הניצחון. עומרי קושמרו/אתר רשמי, הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

הפתיחה הייתה שייכת לאשדוד, שהובילה 2:5 וגרמה לעידן מימון לקחת פסק זמן כבר בדקה השביעית. יובל גררה לקח אחריות בראשון לציון, ובעזרת דניאל שקלים שכבש וגרם להרחקתו של לנגהאנס, קבע 13:13 בסיום המחצית. שון סלס העלה את ראשון לציון ליתרון 15:17 ופג'ה דיאנוביץ' הצטיין בשער האלופה, אבל יותם טל התעלה מול הקבוצה עמה זכה בדאבל בעונה שעברה ועם רצף שערים החזיר את אשדוד למשחק וגם העלה ל-25:27. גררה צימק, אשדוד לא כבשה מנגד ובמהלך האחרון, בושקוביץ' התגבר על החומה והשווה בזריקה מתשעה מטרים ל-27:27.

בפתיחת ההארכה הורחק המאמן מימון, אבל זה לא מנע מראשון לציון לעלות ל-28:30. האורחת צימקה, נותרה בפער של שער אחד וקיבלה הזדמנות אחרונה בכדור מתשעה מטרים, אותו לנגהאנס ניצל כאמור כדי לשלוח להארכה שנייה עם 31:31. שתי הקבוצות הובילו בהארכה השנייה והשוערים הצטיינו, עד שהגיע הרגע הגדול של קושמרו.

כבשו להפועל אשדוד: טל הרשקוביץ ויותם טל 7 כ"א, גאבור לנגהאנס ושרון שלם 5 כ"א, שרון קלדרון ועומרי קושמרו 3 כ"א, שי הרשקוביץ ויוסי ביטרמן 2 כ"א

כבשו להפועל ראשון לציון: יובל גררה 11, עוז חממי 7, שון סלס 6, גיא כהן ודניאל שקלים 3, נובאק בושקוביץ 2 סאבו מסטר וערן צרפתי 1 כ"א.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
נובאק בושקוביץ' שחקן הפועל ראשון לציון כדוריד. הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד, אתר רשמי
השער שקבע הארכה ראשונה. נובאק בושקוביץ'/אתר רשמי, הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

אולג בוטנקו, מאמנה של הפועל אשדוד: "אנחנו בחצי גמר, וזה משמח אותי מאוד. היה משחק גדול. שתי הקבוצות לחמו 80 דקות, ואני מוריד את הכובע גם בפני הפועל ראשון. היה לנו את האופי להישאר עד הסוף. היינו במצבים קשים, וידענו לנצח. אנחנו קבוצה עם פוטנציאל, ואנחנו יכולים ללכת עד הסוף בכל המפעלים. אנחנו ננוח בפגרה, ונתחיל את ההכנות שלנו".

עומרי קושמרו, כובש שער הניצחון: "אין לי מילים, זה כיף גדול, שבו כל אחד תרם את החלק שלו". שרון שלם הוסיף: "מאמין שאפשר לעשות היסטוריה".

עידן מימון, מאמן הפועל ראשון לציון: "אם יש אכזרי בספורט, זה מה שקרה לנו היום. כמו שהשווינו בשנייה האחרונה, ספגנו בשנייה האחרונה. היה מותחן גדול למי שראה את המשחק, ולא מי שהיה חלק ממנו. אין לי מילה לומר על השחקנים שלי, שנתנו הכל. מגיע לאשדוד כל הכבוד, ואני מאחל להם הצלחה. היה פה פייט גדול. אנחנו היום אנחנו בצד המפסיד, אבל אנחנו לא מורידים את הראש ויש לנו עוד תואר אחד להיאבק ונעשה את המקסימום. אנחנו נחזור מהפגרה יותר טובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully