וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פערים כספיים בין בית"ר לפלומן: "לא נשלם לו פי 3 ממה שהוא מרוויח"

20.12.2018 / 9:20

בבית"ר מוכנים לשדרג את שכרו של כוכב חדרה, אך הציעו לו חוזה שבו שכרו עולה בכל שנה. בקבוצה לא פוסלים את צירופו של שיר צדק ועוקבים במקביל אחרי מצבו של חסוס רואדה

צילום ועריכה: קובי אליהו

על אף הרצון הגדול של בית"ר ירושלים לצרף את אנז' פרדי פלומן חלוצה של הפועל חדרה בחלון ההעברות הקרוב, עדיין לא נמצא מתווה מוסכם על חוזה לשלוש העונות הבאות. אוחנה ישב עם סוכנו של השחקן שלומי בן עזרא ונציגו הצרפתי, אך הצדדים עדיין לא הגיעו להבנות כספיות, כאשר לאחר המשחק בין הקבוצות בעוד כשבוע צפוי סוכנו הצרפתי של השחקן לחזור עם דרישתו הסופית וייתכן גם שהוא בודק לו אופציות בחו"ל. במקביל בודקים בבית"ר את אופציית חן עזרא.

עוד בנושא:

אנתוני וארן צפוי לחזור לסגל בית"ר, קונטה מתקרב לחזרה
אנז' פרדי פלומן בראיון: "אליפות עם חדרה? הכול אפשרי. אנחנו קבוצה חזקה"

אנז' פרדי פלומן שחקן הפועל חדרה. שלומי גבאי
בית"ר תנסה להחתים אותו בינואר. פרדי פלומן/שלומי גבאי

בבית"ר מודעים לשכרו הנמוך יחסית של פלומן העונה בחדרה ומוכנים לשדרג את שכרו, "אך לא נשלם פי 3 ממה שהוא מרוויח, חובת ההוכחה עדיין עליו ובגלל זה הוצע לו חוזה שבו בכל שנה השכר שלו עולה". בבית"ר מאמינים כי בסופו של דבר פלומן יצטרף למועדון, כאשר מבחינת המאמן ניר קלינגר מדובר בשחקן כנף שבסיטואציות מסויימות יכול לשחק גם בחוד ההתקפה. רק לאחר שיסוכמו התנאים בין בית"ר לפלומן יחל המו"מ בין בית"ר לחדרה כאשר ההערכה היא כי סכום ההעברה יעמוד על כ-350 אלף יורו.

מעבר לפלומן, בבית"ר ינסו להתחזק בחלוץ זר נוסף ובבלם וקשר אחורי. במועדון התעניינו בקווין טאפוקו, חברו של פלומן לחדרה, אך נראה שהוא בדרכו למכבי חיפה. בבית"ר לא פוסלים אפשרות לצרף את שיר צדק ובמקביל עדיין עוקבים אחר מצבו של חסוס רואדה, ששיחק אתמול לראשונה במדי אפואל ניקוסיה לאחר השיקום מהפציעה ברצועות הברך. בבית"ר אמרו על רואדה: "החשש לגביו זה הכושר והחדות שעשויים להיות חסרים לו, מבחינת כל הנתונים האחרים הוא הטוב ביותר לתפקיד, גם מוכח וגם מכיר את המועדון והתאקלם כאן. צריך לבחון את זה היטב".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
html error

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully