וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 20.12: ברצלונה הודיעה על צירופו של ג'ייסון מוריו

הבלם הקולומביאני בן ה-26 של ולנסיה יושאל לאלופת ספרד עד תום העונה עם אפשרות לרכישה תמורת 25 מיליון יורו. יעבור בפתיחת חלון ההעברות

רויטרס

העברות

* ברצלונה הודיעה רשמית על צירופו של ג'ייסון מוריו מוולנסיה. הבלם הקולומביאני בן ה-26 יושאל לאלופת ספרד עד תום העונה עם אפשרות לרכישה בקיץ תמורת 25 מיליון יורו. מוריו יוצג בבארסה ב-27 בדצמבר, אבל כבר היום הגיע לקאמפ נואו כדי לעבור בדיקות רפואיות.

* אלפונס אראולה שוערה של פריס סן ז'רמן ונבחרת צרפת חתם על הארכת חוזהו במועדון עד 2023.

* באנפילד מינתה למאמן חדש פרצוף מוכר מאוד: חלוץ העבר הרנן קרספו (43). תהיה זו הקבוצה השנייה שקרספו מאמן, אחרי שניסה את מזלו במודנה מהליגה האיטלקית השנייה.

* אלכס סנדרו מגנה השמאלי של יובנטוס, ששמו נקשר ללא מעט קבוצות באנגליה בשנה האחרונה, שם קץ לשמועות והאריך את חוזהו עד 2023.

אראולה נשאר בפריס

ג'ייסון מוריו ולנסיה עם לוקה מודריץ' ריאל מדריד. רויטרס
בדרך לברצלונה. ג'ייסון מוריו/רויטרס

* בגאזטה דלו ספורט האיטלקים מדווחים שאינטר התעניינה בז'וזה מוריניו לעונה הבאה, אך אנטוניו קונטה או דייגו סימאונה נמצאים בעדיפות גבוהה במועדון אותו מאמן לוצ'יאנו ספאלטי. באיטליה מדווחים גם שאינטר מנסה להגיע לסיכום על חוזה חדש עם מאורו איקרדי. המכשול: לחלוץ יש סעיף שחרור בסך 110 מיליון יורו והמועדון מנסה להסיר אותו. ואנדה איקרדי, האישה והסוכנת של מאורו, מעדיפה להעלות את הסכום של סעיף השחרור ולא להסיר אותו.

* בצרפת מדווחים שפריס סן ז'רמן מחפשת קשר אחורי ומעוניינת בעבדולאייה דוקורה מווטפורד.

* פפה הבלם הפורטוגלי המצוין עזב את בשיקטאש בגלל בעיות כלכליות והוא כרגע שחקן חופשי. ב"סאן" הלונדוני טוענים שוולבס הביעה עניין בשחקן.

שמועות

* החזית בין ברצלונה לפריס סן ז'רמן, שהחלה בעסקת ניימאר, נפתחת מחדש הפעם על רקע המעבר הצפוי של אדריאן ראביו לקטאלוניה. אמש התראיין המנהל הספורטיבי של פ.ס.ז' אנטרו הנריקה ומתח ביקורת חריפה על ההתנהלות הן של הקשר והן של ברצלונה. "אנחנו בהלם טוטלי מכך שברצלונה לא מכבדת את החוקים", אמר. "כנראה שהם הגיעו להסכם עם עם ראביו עוד לפני שפנו אלינו, כי ההצעה שהגישו לנו הייתה מאוד נמוכה, היא הייתה מגוחכת עבור שחקן ברמה של ראביו. פנו אלינו לפני 24 שעות, ולא הגיוני שכבר הגיעו לסיכום בפרק הזמן הזה. זה משאיר אותנו עם אופציה אחת בלבד - ברצלונה סגרה איתו הרבה לפני שדיברה איתנו".

הציטוטים של הנריקה מגיעים בין היתר על רקע דברי אימו של ראביו, ורוניקה, שאמרה לתחנת רדיו בצרפת ש"ההחלטה של בני לעזוב את סן ז'רמן סופית ומוחלטת".

* באנגליה טוענים שאולה גונאר סולשיאר יקבל 50 מיליון ליש"ט לרכש בינואר, בניסיון להצעיד את המועדון לאחד מארבעת המקומות הראשונים. בלם וקשר שמסוגל לשחק באגף ימין אמורים להגיע, כשעל הפרק כרגע טובי אלדרווילד מטוטנהאם, אדר מפורטו וקאלידו קוליבאלי מנאפולי, אולם האחרון יקר מדי ואם יירכש, יהיה זה רק בקיץ. אשר לקישור, שמו של דוגאלס קוסטה הוזכר.

* על פי "דיילי מייל", באיירן מינכן הצטרפה למירוץ אחר פרנקי דה יונג מאייאקס, אחריו דולקות גם ברצלונה ומנצ'סטר סיטי.

* ב"סאן" טוענים שפפ גווארדיולה סימן את חוסם אוואר, כוכבה של ליון, כמחליף אפשרי של פרננדיניו במנצ'סטר סיטי.

* על פי "טלגרף" הבריטי אנטוניו קונטה מעוניין להתמנות למאמן מנצ'סטר יונייטד בסיום העונה. לפני כחודש סירב המאמן האיטלקי להצעה מריאל מדריד.

* העניין סביב איסקו הולך וגובר. אמש דווח שצ'לסי תגיע הצעה בגובה 70 מיליון יורו על היהלום המתוסכל של ריאל מדריד, ובשעות הערב התווסף דיווח מעניין נוסף - על פי "קוריירה דלו ספורט", יובנטוס ומנצ'סטר סיטי מוכנות אפילו להרים את הרף ולשלם עבורו כ-100 מיליון יורו.

* על פי דיווחים במקומונים בלונדון, ברצלונה פנתה לצ'לסי בבקשה לשאול בחלון ההעברות הקרוב את הבלם הדני אנדראס כריסטינסן (22).

* על פי דיווחים באנגליה, ווסטהאם השתכנעה שכדאי לה לצרף את סמיר נאסרי, שנבחן בקבוצה בימים האחרונים. הקשר הצרפתי שחוזר מהשעייה ארוכה הרשים את צוות האימון של הפטישים ומוכן לרדת משמעותית בדרישות השכר.

שחקן פריס סן ז'רמן אדריאן ראביו. GettyImages
הסכסוך בין פ.ס.ז' לברצלונה נפתח מחדש. ראביו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully