וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הליגה הצרפתי: ליון עלתה לרבע הגמר, מארסיי הודחה בפנדלים

לה גון השיגו 2:3 בחוץ על אמיין, פאייה החטיא שני פנדלים ואחרי 1:1 ב-90 דקות, מארסיי הפסידה 4:2 לשטרסבורג בדו-קרב מהנקודה הלבנה

עיבוד תמונה

שלב שמינית הגמר בגביע הליגה הצרפתי נמשך הערב (רביעי) עם מספר משחקנים מסקרנים. במוקד, ליון ניצחה 2:3 בחוץ את אמיין, ומארסיי הודחה בביתה אחרי 1:1 עם שטרסבורג והפסד בדו קרב פנדלים. תיירי הנרי השיג ניצחון שלישי מאז מונה למאמן מונאקו עם 0:1 ביתי על לוריין.

אמיין - ליון 3:2

במשחק המוקדם של הערב, מוסא דמבלה העלה את ליון ליתרון עם פנדל מדויק (20), ברטרנד טראורה הכפיל (45) ומרטין טרייה די סגר עניין בדקה ה-60. שער עצמי של ג'ייסון דינייר קצת הלחיץ את האורחים, אבל אמיין הצליחה רק לצמק ל-3:2 בסיום הודות לשער של צ'יק טימיטה בתוספת הזמן.

מארסיי - שטרסבורג 1:1 (4:2 בפנדלים)

ג'ונס מרטין העלה את האורחים משטרסבורג ליתרון מפתיע אל מארסיי עם פנדל מדויק בדקה ה-18. דימיטרי פאייה החמיץ הזדמנות אלזן כשהחמיץ פנדל בדקה ה-69, אבל לואיז גוסטבו תיקן זאת עם שער בדקה ה-80 ושלח את המשחק לפנדלים. שם, פאייה שוב החטיא, הפעם את הפנדל השני של מארסיי, אדיל ראמי החטיא את הרביעי ושטרסבורג דייקה בכל ארבעת הפנדלים שלה וחגגה עלייה יוקרתית לרבע הגמר.

מונאקו - לוריין 0:1

תיירי הנרי השיג ניצחון שלישי מאז מונה למאמן מונאקו. ז'וליאן ביאנקונה, מגן ימני בן 18, העניק לו את הניצחון היקר בדקה ה-70 והעלה את מונאקו לרבע הגמר.

תוצאות נוספות:

ראן - נאנט 1:2
לראן: אדסון מקסר (60), דמיאן דה סילבה (89). לנאנט: מאג'יד וואריס (49).

דיז'ון - בורדו 1:0
לבורדו: תומא באסיץ' (66)

ניס - גנגאן 0:0 (3:1 בפנדלים)

לה האבר - נים 1:2
ללה האבר: טינו קאדוורה (33), אלכסנדר בונה (58). לנים: אנטונין בוביקון (38)

דימיטרי פאייה, מארסיי. AP
הפנדלים המוחמצים שלו עלו למארסיי בהדחה. דימיטרי פאייה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully