וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הליגה: טוטנהאם גברה 0:2 על ארסנל ועלתה לחצי הגמר, 0:1 לצ'לסי על בורנמות'

התרנגולים השיגו נקמה על ה-4:2 בליגה בדרבי של צפון לונדון, סון (20) ועלי (60) הבקיעו והעלו לחצי הגמר. הזאר (84) כבש לבלוז. בחצי הגמר: טוטנהאם - צלסי, מנצ'סטר סיטי - ברטון

עריכת וידאו: ניר חן

שלב רבע הגמר בגביע הליגה האנגלי ננעל היום (רביעי) עם דרבי צפון לונדוני גדול, בו טוטנהאם גברה על ארסנל על ההפסד הכואב בליגה וניצחה אותה 0:2 באמירויות. יונג-מין סון (20) ודלה עלי (60) השיגו לתרנגולים את הכרטיס לחצי הגמר, אליו כבר העפילו מחזיקת הגביע מהעונה שעברה והאלופה מנצ'סטר סיטי, וברטון המפתיעה מהליגה השלישית. העולה הרביעית לחצי הגמר היא צ'לסי, שניצחה בביתה 0:1 את בורנמות' הודות לשער של כוכבה הגדול אדן הזאר בדקה ה-84.

בהגרלת שלב חצי הגמר נקבע שטוטנהאם תשחק נגד צ'לסי ומנצ'סטר סיטי תפגוש את הסינדרלה ברטון. המשחקים ישוחקו בשיטת בית וחוץ: המשחק הראשון ייערך ב-7 בינואר 2019, הגומלין ב-21 בינואר.

דלה עלי שחקן טוטנהאם. רויטרס
שער, בישול וניצחון יוקרתי. דלה עלי חוגג/רויטרס

ארסנל - טוטנהאם 2:0

שתי הקבוצות הגיעו למשחק עם הרכבים חזקים, והתרנגולים הצליחו לנקום על ה-2:4 הכואב באמירויות במשחק הקודם בין הקבוצות שנערך בתחילת החודש בליגה. דלה עלי מצא בכדור נהדר את יונג-מין סון שכבש את הראשון (20), הארי קיין עלה כמחליף בדקה ה-58 וכעבור שתי דקות מצא את דלה עלי שהקפיץ מעל פטר צ'ך את השני (60) כדי לקבוע את תוצאת המשחק. ניצחון יוקרתי לאורחים, שעולים לחצי הגמר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקן צ'לסי אדן הזאר חוגג עם אמרסון. רויטרס
השיג לבלוז מקום בחצי הגמר. אדן הזאר/רויטרס

צ'לסי - בורנמות' 0:1

הבלוז שלטו בקצב ובעניינים מהרגע הראשון, אבל לא הצליחו למצוא את הרשת. כעבור שעה מאוריציו סארי החליט להרים מהספסל את הכוכב הגדול אדן הזאר, והבלגי סיפק לו ול-40,000 הצופים בסטמפורד ברידג' את הסחורה עם שער הניצחון המיוחל אחרי שניצל ערבובייה ברחבה וירה לרשת בדקה ה-84.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully