וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוכנים לשגעון: תרחישי המחזור ה-16 ב-NFL

רק חמש קבוצות הבטיחו עד כה את מקומן בפלייאוף ויותר מחצי ליגה עדיין בעניינים. לקראת המחזור (שייצא לדרך כבר בשבת), הנה כל מה שיכול לקרות

שחקן לוס אנג'לס צ'ארג'רס קינן אלן נגד קנזס סיטי צ'יפס. AP
לצ'ארג'רס ולצ'יפס יש הרבה על מה לשחק/AP

שני מחזורים בלבד נותרו לעונת ה-NFL ובשעה שתמונת הפלייאוף מתחילה להתבהר, העניינים גם מתחילים להסתבך. כדי שתבואו מוכנים למחזור ה-16 (שייצא לדרך עם שני משחקים חשובים כבר בשבת), הנה האפשרויות השונות.

ב-AFC, קנזס סיטי תבטיח לעצמה זכייה ב-AFC מערב בתוספת שבוע חופש לכל הפחות, עם ניצחון שלה בסיאטל בסאנדיי נייט לצד הפסד של הצ'ארג'רס בבית לבולטימור בליל שבת.

אם כל זה יקרה וגם יוסטון לא תנצח, הצ'יפס יבטיחו גם את המקום הראשון בחטיבה. עוד אופציה לכך, פרועה יותר, היא ניצחון, פלוס הפסד של הצ'ארג'רס, פלוס ניצחונות של לפחות שש מהקבוצות הבאות: ג'איינטס, טמפה ביי, ניו אינגלנד, סינסינטי, גרין ביי, פיטסבורג, סן פרנסיסקו ו/או אריזונה.

יוסטון יכולה לזכות בבית הדרום עם ניצחון או אפילו תיקו (מתארחת בפילדלפיה) או לחלופין, אם גם טנסי (מארחת את וושינגטון בשבת) ואינדיאנפוליס (מארחת את הג'איינטס) לא ינצחו. הטקסאנס ישיגו את עם ניצחון בתוספת תיקו או הפסד של הפאטס (מארחים את בפאלו), או עם תיקו שלהם פלוס הפסד של ניו אינגלנד. את הכרטיס לפלייאוף תבטיח הקבוצה של ביל אובריאן אם הסטילרס (בניו אורלינס) יפסידו או אם בולטימור (אצל הצ'ארג'רס) לא תנצח.

ניו אינגלנד תזכה במזרח עם לא תפסיד או לחלופין, אם מיאמי לא תנצח בבית את ג'קסונוויל. פיטסבורג תיקח את הצפון עם ניצחון לצד הפסד/תיקו של בולטימור או תיקו לצד הפסד של הרייבנס ותשיג כרטיס לפלייאוף עם ניצחון לצד הפסדים של טנסי ואינדיאנפוליס.

ב-NFC, ניו אורלינס יכולה לזכות במקום הראשון בחטיבה עם ניצחון ביתי מול פיטסבורג או עם תיקו לצד הפסד או תיקו של הראמס באריזונה. עוד אופציה היא הפסד של הראמס ותיקו או הפסד של שיקגו. הסיינטס יבטיחו לכל הפחות שבוע חופש אם הראמס יפסידו או הברס לא ינצחו.

הראמס ישיגו את שבוע החופש עם ניצחון לצד הפסד או תיקו של שיקגו, או תיקו פלוס הפסד של הברס, שמשחקים בסן פרנסיסקו. הברס מצדם, ישיגו את המקום השלישי לכל הפחות עם ניצחון או תיקו, או עם הקאובויס לא ינצחו את טמפה ביי בבית.

הקאובויס לא יכולים לעבור את המקום הרביעי, אבל כן יזכו במזרח עם ניצחון. אם הם יעשו תיקו, הם צריכים שגם פילדלפיה (מול יוסטון) וגם וושינגטון (בטנסי) לא ינצחו. אם שתיהן יפסידו, דאלאס תיקח את הבית בלי קשר לתוצאה שלה. אם לא תפסיד ומינסוטה (בדטרויט) כן, דאלאס תהיה לכל הפחות בפלייאוף.

בווילד קארד חגיגה. לסיאטל יש 25 (!) תרחישים בהם היא יכולה להשיג כרטיס לפלייאוף. אם היא תנצח את הצ'יפס ו-וושינגטון לא תנצח או מינסוטה תפסיד, סיאטל תהיה בפנים. מינסוטה תשיג את הכרטיס עם ניצחון לצד הפסד של וושינגטון והפסד או תיקו של פילדלפיה.

  • עוד באותו נושא:
  • NFL

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully