וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: מכבי רעננה עברה גם את המבחן בעפולה ועלתה למאזן 0:10

מוליכת הליגה השיגה 82:86 דרמטי בזכות ג'אמר גאלי והתעלות של מייקל בריסקר בסיום. ניצחונות גם לקרית מוצקין, קרית אתא ומכבי חיפה

one

בווידאו: תקציר המשחק בין בני הרצליה למכבי ראשון לציון

מכבי רעננה שרדה הערב (שלישי) גם את המבחן בעפולה, ניצחה 82:86 ועלתה למאזן 0:10 בפסגת הליגה הלאומית בכדורסל. ניצחונות בצמרת גם למכבי קרית מוצקין, אליצור קרית אתא ומכבי חיפה.

הפועל עפולה - מכבי רעננה 86:82

22 ניצחונות ליגה רצופים לקבוצה מהשרון - רצף שהחל בעונה שעברה בעפולה ולא נעצר שם. המארחת כפתה משחק צמוד והיתרון התחלף 12 פעמים בין הקבוצות, אבל דקות הסיום היו של רעננה. עפולה הובילה 73:78 כשנותרו פחות מחמש דקות לסיום, אבל גל חלמיש ובעיקר מייקל בריסקר עם חמש נקודות רצופות מתוך 15 שלו במשחק, יצרו מהפך אחרון והכריעו את המשחק. ג'אמר גאלי, בנו של ג'יימס גאלי הזכור לטובה ממכבי ראשון לציון, הוביל את רעננה עם 26 נקודות, 9 ריבאונדים ו-6 אסיסטים. קארים סירוט בלט אצל המפסידה עם 21 ו-10 ריבאונדים.

מכבי קרית מוצקין - אליצור יבנה 73:90

ניצחון שישי ברציפות למדורגת שנייה, שעצרה את הדהירה של אליצור יבנה, שהגיעה אחרי ארבעה ניצחונות בחמשת משחקיה האחרונים. המארחת סגרה עניין כבר במחצית הראשונה, בסיומה הובילה 31:54 ולא הותירה ליבנאים סיכוי. חאבייר קרטר קלע 26 נקודות והוביל חמישה שחקנים בדאבל פיגרס, בעוד יבנה קיבלה רק 3 נקודות מאפיק ניסים וגל גילינסקי, כשקארים ג'אמר סיים עם 22.

שחקן הפועל אילת אפיק ניסים. לירון מולדובן
יבנה הובסה. אפיק ניסים/לירון מולדובן

מכבי רחובות - אליצור קרית אתא 92:90

שתיים מהמועמדות לעלייה בפתיחת העונה סיפקו משחק צמוד ברחובות, בסיומו חגגה קרית אתא ניצחון שביעי העונה והותירה את המארחת על שלושה בלבד. הפרש השיא במשחק הצמוד עמד על שש נקודות בלבד ואחרי 25 חילופי הובלה היה זה ג'ימי הול שדייק פעמיים מהקו והכריע את המשחק ארבע שניות לסיום. הול סיים עם 19 ו-11 ריבאונדים, כשמנגד לא הספיקו לרחובות 30 נקודות של מרכוס רלפורד ו-15 של יובל נעימי.

הפועל כפר סבא - מכבי חיפה 95:71

ניצחון קל ליורדת מליגת העל, שעוד נמתחה במחצית הראשונה וסגרה עניין לאחר ההפסקה. שישה שחקנים קלעו מעל 10 נקודות במכבי חיפה, כשהמוביל היה קרון דה שילדס עם 22. ביירון ווסלי הוביל את המפסידה עם 23.

משחקים נוספים:

הפועל גליל עליון - מכבי הוד השרון 70:82
הפועל חיפה - אליצור אשקלון 90:101
אליצור נתניה - הפועל רמת גן/גבעתיים 75:86

יובל נעימי בני הרצליה. ברני ארדוב
עוד אכזבה לרחובות. יובל נעימי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully