וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש מרוצה: "ניצחון חשוב, הייתה לנו מחצית גדולה בהתקפה"

18.12.2018 / 21:45

הפועל ירושלים הביסה את לייטקאבליס בחוץ אחרי שני הפסדים רצופים. המאמן הוסיף: "אנחנו בתקופה מכרעת, שמח מהדרך שבה ניצחנו"

שחקן הפועל ירושלים ג'יימס פלדין. אתר FIBA, אתר רשמי
פלדין וירושלים עלו ל-2:7/אתר רשמי, אתר FIBA

הפועל ירושלים חזרה הערב (שלישי) בסטייל למסלול הניצחונות, עם 70:97 מוחץ בפוניבז' על לייטקאבליס וביססה את מעמדה בין שני המקומות הראשונים בבית ג' של ליגת האלופות - דירוג שצפוי להקנות לה את יתרון הביתיות בשמינית הגמר.

ההתחלה לא נראתה מבטיחה, ובדומה למשחקים מול א.א.ק אתונה ומכבי תל אביב בשבוע האחרון - ספגו האדומים 26 נקודות ברבע הראשון. אבל ההמשך היה שונה בתכלית: הם טסו ל-31:54 ב-20 הדקות הבאות, ויצאו מחויכים לפגרה בת שבועיים מהמפעל היבשתי.

"אנחנו בתקופה מכרעת וזה ניצחון חשוב מאוד, גם בדרך שבה הושג אחרי שני הפסדים לא פשוטים", הודה המאמן עודד קטש. "שיחקנו נגד קבוצה טובה, ובמחצית הראשונה לא היה כל כך קל. זו הייתה מחצית התקפית גדולה, וברבע השלישי הידקנו את ההגנה ושם הכרענו את המשחק".

בנוגע לפתיחה ההגנתית המהוססת הוסיף קטש: "התחלנו באותה צורה כמו בשני המשחקים הקודמים, ולא היינו מספיק אגרסיביים. ספגנו 26 נקודות, כשהיו לנו עוד שתי עבירות לתת ברבע הראשון. דיברנו על זה כבר, אבל זה חוזר על עצמו כבר משחק שלישי ברציפות, ונצטרך למצוא דרך יצירתית יותר כדי לפתור את הבעיה".

יוגב אוחיון המשיך במגמת השיפור שלו, וסיים עם ארבע נקודות וארבעה אסיסטים ב-20 דקות. "חשוב להחזיר את התחושה הטובה בקבוצה", אמר הרכז. "אנחנו לא אוהבים להפסיד, בייחוד לאחר פתיחת העונה הטובה שהייתה לנו. אנחנו צריכים לשמור על האינטנסיביות ההגנתית שהפגנו החל מהרבע השני".

משחקה הבא של ירושלים בצ'מפיונס ליג ייערך ב-9 בינואר 2019 בבית מול אנטוורפן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully