וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לביתיות בפלייאוף: ניו אורלינס ניצחה בקרוליינה

המחזור ה-15 ב-NFL ננעל עם 9:12 דחוק ולא מרשים במיוחד של הסיינטס על הפנת'רס, ניצחון שקירב את דרו בריס וחבריו לזכייה במקום הראשון ב-NFC וחיסל למארחים את העונה

דרו בריס ניו אורלינס סיינטס. AP
בריס והסיינטס גירדו ניצחון/AP

המאנדיי נייט שנעל את המחזור ה-15 ב-NFL לא היה יפה במיוחד לצפייה, אבל לניו אורלינס (2:12) לא אכפת. הסיינטס ניצחו 9:12 בקרוליינה וכעת, הם יושבים בעמדה נוחה להשגת המקום הראשון ב-NFC. כבונוס, הם חיסלו סופית את העונה של היריבה שלהם לבית הדרום, שירדה למאזן 8:6.

הפנת'רס, שניסו להציל את העונה, פתחו היטב ועם טריק פליי בדאון רביעי, מסירה של 50 יארד מכריסטיאן מקאפרי לכריס מנהרץ, עלו ליתרון ברבע הראשון, כאשר הסיינטס מצמקים עם צמד שערי שדה. רגע לפני ההפסקה, המארחים פספסו צ'אנס גדול כאשר איליי אפל קטף את המסירה של קאם ניוטון באנדזון.

ברבע השלישי, פאמבל של די ג'יי מור, דווקא בסיומה של ריצה מצוינת שלו, התברר כיקר עבור קרוליינה, שכן דרו בריס מיד הוביל דרייב של 11 מהלכים ו-84 יארד, שהסתיים עם ריצה של אלווין קמארה לאנדזון. הסיינטס הלכו על המרה לשתי נקודות, אך המסירה של בריס נחטפה על ידי דונטה ג'קסון, שלקח את הכדור מחוף לחוף והשיג שתי נקודות משלו.

המהלך הזה השאיר את הפנת'רס בפיגור שלוש בלבד. למרות זאת, המשחק נראה גמור בזכות דרייב ארוך שהביא את האורחים אל סף האנדזון, אבל דווקא שם טומילי לואיס פימבל לטאצ'בק וקרוליינה קיבלה צ'אנס אחרון, שלא הלך לשום מקום.

בריס נבלם על 203 יארד ואיבוד, ניוטון על 131 בלבד ואיבוד משלו. מקאפרי סיפק 50 יארד במסירה, 53 בריצה ו-67 בתפיסה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully