וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סל נשים: שי דורון חזרה בסערה, מכבי אשדוד שבה לנצח

הישראלית בת ה-3 הרשימה עם 20 נקודות ו-6 ריבאונדים בבכורה המחודשת. עוד ניצחון לאורנה אוסטפלד ורמת השרון. אליצור נוה דוד רמלה עם ניצחון חמישי ברציפות, 49:60 נגד ראשון לציון

ג'יימי נארד שחקנית אליצור נוה דוד רמלה עם אליסון הייטאוור. אודי ציטיאט באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל, אתר רשמי
נארד והייטאוור/אתר רשמי, אודי ציטיאט באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

מכבי תל אביב מתחילה לאבד סיכוי אמיתי ביורוליג, ב-NBA עוד ייקח קצת זמן עד שנגיע לדבר האמיתי וגם בליגת הגברים, אבל בינתיים בליגת העל לכדורסל נשים כבר רותח ואנחנו רק באמצע דצמבר. הערב (שני) נערך המחזור התשיעי, פרט למשחק בין בנות הרצליה למכבי רעננה, שיתקיים מחר, שעמד בסימן החזרה של שי דורון למכבי אשדוד וההופעה הנהדרת שלה, אבל כמובן גם עם הניצחון החמישי ברציפות של אליצור נוה דוד רמלה.

הפועל ראשון לציון - אליצור נוה דוד רמלה 60:49

אלי אלי שלא ייגמר לעולם, ג'יימי נארד ואליסון הייטוואר, אלישיה גריי ודניאל דיאמנט. מי ששר הערב "אלי אלי, שלא ייגמר לעולם" הוא אלי רבי, שהוביל את אליצור נוה דוד רמלה לניצחון חמישי ברציפות במשחק חוץ לא פשוט בכלל. ג'יימי נארד הובילה את קלעיות נוה דוד (קמפ דייויד) רמלה עם 19 נקודות ו-11 ריבאונדים כשהיא מוסיפה גם 3 חטיפות, אלישי גריי הראתה שהאפור היום אפור מאוד עם 15 נקודות, 5 אסיסטים ומה אתם יודעים, גם 4 חטיפות, אליסון הייטאוור קלעה 10. את המפסידה הובילה ג'יליאן אלין עם 17 נקודות ו-15 ריבאונדים, 3 חטיפות, 3 חסימות וגם 5 איבודים.

אליצור חולון - מכבי אשדוד 80:66

שי דורון, השם שמורכב משתי חלופות למילה "מתנה" הזכירה לכולנו איזו מתנה היא לכדורסל הנשים. מתנה שלא מפסיקה לתת גם בגיל 33. הכוכבת שחתמה בסוף השבוע בחזרה אצל הדאבליסטית הפציצה 20 נקודות ו-6 ריבאונדים כבר בבכורה כשוויקטוריה ויויאנס קולעת 26 ומוסיפה 6 ריבאונדים, 4 אסיסטים ו-4 חטיפות, דניאל אדאמס קלעה 16 והוסיפה 8 ריבאונדים וצ'לסי הופקינס - AKA ראסל ווסטברוק של כדורסל הנשים - תרמה 14 נקודות, 9 ריבאונדים, 4 אסיסטים ו-3 חטיפות. בצד השני חולון קיבלה עוד משחק טוב משי קלי שסיימה עם 18 נקודות, 5 ריבאונדים, 5 אסיסטים, 4 חטיפות ו-2 חסימות כשלורן גודווין מוסיפה 16 נקודות, 6 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, אבל זה היה רחוק מלהספיק לקבוצה של רועי אייזנברג.

שי דורון, שחקנית מכבי אשדוד. לירון מולדובן
התגעגענו. שי דורון/לירון מולדובן

מכבי רמת חן - הפועל פתח תקוה 80:77

האורחת ממשיכה להיות אחת הקבוצות החזקות והמרשימות בליגה והשיגה ניצחון שישי בתשעה מחזורים כשהיא בורחת ממכבי רמת חן, שנותרה עם 4:5. את המפסידה הובילה התשובה הנשית לג'יימס הארדן, אלכס הארדן הנהדרת, עם 24 נקודות, 10 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, טיירה ראפין-פראט קלעה 17 נקודות והוסיפה 5 ריבאונדים, נעמה שפירה הייתה טובה עם 19 נקודות, 7 ריבאונדים, 8 אסיסטים, 4 חטיפות וגם 5 איבודים. את המנצחת הובילה אלכסיס פטרסון עם תצוגת כדורסל שלא הייתה מביישת את הגדולות ביותר עם 27 נקודות, 11 ריבאונדים, 5 אסיסטים וכן כן גם 6 חטיפות, קראתם נכון (מדד 39). קאדיג'ה קייב קלעה 25 נקודות והוסיפה 7 ריבאונדים, מוניק ריד אמרה לכולן "ריד מיי ליפס" והפציצה 22 נקודות, 15 ריבאונדים ו-5 אסיסטים כשהיא מוסיפה גם 3 חטיפות.

א.ס. רמת השרון - בני יהודה 79:91

בניגוד למצב בכדורגל, שם הזהובים דוהרים בצמרת, בכדורסל נשים המצב גרוע מאוד עבור בני יהודה כבר שנה שנייה ברציפות והיא ספגה הפסד שמיני בשמונה מחזורים. את אורנה אוסטפלד וקבוצתה זה ממש לא עניין והיא השיגה ניצחון רביעי בחמשת המחזורים האחרונים, ולמעשה מאז שאורנה לקחה אחריות וירדה לקווים כשהיא מביאה איתה את כל הידע, הניסיון והכריזמה. לינה הארפר התכתבה עם הטריפל-דאבל כשהפציצה 20 נקודות, 8 ריבאונדים ו-9 אסיסטים כמו גם 4 חטיפות, דרו אדלמן קלעה 18 וקלטה 8 כדורים חוזרים, קיילה דייויס קלעה 19 וסידני וויז תפרה 16 וחמישה ריבאונדים. את המפסידה הובילה כמובן ג'ני סימס, שממשחק למשחק מתחילה להתקרב לתרומה של ווילי סימס, שסיימה עם 30 נקודות, 14 ריבאונדים (וגם 5 איבודים), אנדריאה רילי תרמה 21 נקודות ו-5 ריבאונדים ושיילה קופר הראתה שלא רק בראדלי קופר הוא שחקן עם 13 נקודות ו-10 כדורים חוזרים.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אורנה אוסטפלד מאמנת אלקטרה רמת השרון. ברני ארדוב
איך הדברים השתנו מאז שאורנה אוסטפלד ירדה אל הקווים. אין תחליף לניסיון ולידע/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully