וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אטאלנטה ניצחה 0:1 את לאציו אחרי פסילת שער בדקה ה-92

שער של דובאן ספאטה אחרי 57 שניות סידר לכחולים-שחורים ניצחון אחרי ששער של פרנצ'יסקו אקרבי בדקה ה-92 נפסל באמצעות ה-VAR בשל נבדל

שחקן אטאלנטה. GettyImages
שחקני אטאלנטה חוגגים ניצחון שעזר להם להידבק ללאציו/GettyImages

המחזור ה-16 בסרייה A ננעל הערב (שני) עם המשחק המסקרן בין שתי קבוצות שרוצות להיאבק על כרטיס לליגת האלופות העונה, אטאלנטה ולאציו. הכחולים-שחורים הצליחו לרשום ניצחון שני ברציפות ושביעי בסך הכול העונה עם 0:1 ביתי בזכות שער של דובאן ספאטה הלוהט. לאציו כבר חגגה שוויון בדקה ה-92, אבל השער נפסל בשל עמדת נבדל.

השער של אטאלנטה הגיע כבר אחרי 57 שניות. המגן הגרמני רובין גוזנס פרץ משמאל יפה והעביר כדור רוחב, סטפן ראדו הרחיק רע מאוד עד לדובאן ספאטה, שבעט מקרוב פנימה את ה-0:1 של המארחת. החלוץ הקולומביאני בן ה-27 כובש מחזור שלישי ברציפות ועוד אחרי שהפציץ שלושער במחזור הקודם, כך שבסך הכול הוא עם חמישה כיבושים בשלושה משחקים. לאציו הצליחה להשיג את השוויון בדקה ה-92 עם נגיחה נהדרת של פרנצ'סקו אקרבי אחרי הגבהה של לואיס אלברטו, אבל אחרי שתי דקות של התייעצויות באמצעות מערכת ה-VAR השער נפלס בשל עמדת נבדל.

* בספרד אתלטיק בילבאו שוב לא ניצחה וסיימה ב-0:0 בחוץ מול אלאבס. בעקבות התוצאה נותרו הבאסקים מתחת לקו האדום עם 15 נקודות, מאזן זהה לזה של ויאריאל שכרגע נמצאת מעל הקו האדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully