וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד וארגנטינה נאבקות על שוער העתיד של ריאל מדריד

מושווה לקורטואה, צפוי לעתיד מזהיר. אדריאן פרננדס בן ה-18 נולד במאיורקה, אבל בינתיים נוטה לייצג את המדינה בה נולד אביו

עריכת וידאו: ניר חן

ביום רביעי האחרון ריאל מדריד ניצחה את צסק"א מוסקבה 1:2 בליגת האלופות לנוער ועבור השוער אדריאן רודריגס זו הייתה סיבה לחגיגה משולשת: ניצחון, הופעת בכורה באירופה ויום הולדת 18.

אדריאן הצעיר הוא אחד השוערים הצעירים המדוברים בספרד היום והוא כבר הוזמן להתאמן עם הקבוצה הבוגרת של ריאל מדריד. המימדים שלו: 1.95 מטר ומוטת ידיים ענקית, גורמים לו להיות מושווה לטיבו קורטואה. "הוא גבוה וכשרוני. אחרי שהוא ישייף כמה דברים קטנים, הוא יהפוך לשוער גדול", אמרו במועדון.

מאחורי הקלעים כבר מתחמם המאבק על מי שנולד וגדל במאיורקה, ועבר לריאל מדריד בגיל 15. אדריאן הוא בנו של שחקן כדורעף עבר ארגנטינאי שדווקא ייצג את ספרד במשחקים האולימפיים, אבל במדינה הדרום אמריקאית עושים הכל כדי שהוא יהיה חלק מהאלביסלסטה.

בארגנטינה שגם ככה לא נהנית משוערים מהשורה הראשונה בעולם, רוצים להימנע ממצב בו הם יפספסו. לכן כשליאונל סקאלוני אימן את הנבחרת הצעירה (היום הוא מאמן את הבוגרת), הוא הזמין של רודריגס הצעיר לכמה ימי אימון - למרות שבאותו זמן השוער היה צעיר בשנתיים-שלוש משאר השחקנים.

בינתיים למרות שהוא נולד במאיורקה ואביו לבש את מדי נבחרת הכדורעף של ספרד, אדריאן מעדיף את ארגנטינה. כעת נותר לראות האם הוא יוזמן לסגל של הנבחרת הצעירה, שתפתח בעוד חודש את הופעתיה באליפות דרום אמריקה.

שוער קבוצת הנוער של ריאל מדריד, אדריאן פרננדס. GettyImages
בינתיים נותן עדיפות לארגטינה. פרננדס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully