וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליון הביסה את מונאקו 0:3, ליל שמרה על המקום השני

המדורגת שלישית לא ריחמה על תיירי הנרי שנותר במקום הלפני אחרון, עוואר, פקיר ומנדי כבשו. השנייה בטבלה השיגה 2:3 דרמטי בנים

עריכת וידאו: ניר חן

מחאת האפודים הצהובים ממשיכה לשבש את הסדר של משחקי הליגה הצרפתית, אבל הערב (ראשון) בכל זאת נערכים שלושה במסגרת המחזור ה-18. ליל שמרה על המקום השני עם 2:3 דרמטי בנים, ניס סיימה ב-1:1 מול סנט אטיין ואת הערב חתמה ליון עם 0:3 ביתי על מונאקו האומללה. במשחק היחיד שנערך בשבת, ריימס ניצחה 1:2 את שטרסבורג.

נביל פקיר שחקן ליון חוגג. רויטרס
ניצחון קליל. נביל פקיר חוגג/רויטרס

ליון - מונאקו 0:3

רגע לפני הגרלת שמינית גמר ליגת האלופות, אליה הגיעה לאחר שלב בתים מוצלח ונטול הפסדים, ליון לא ריחמה על תיירי הנרי והשאירה את מונאקו מתחת לקו האדום. חוסם עוואר ניצל קושי של הגנת האורחת בהרחקת כדור וכבש כבר בדקה השישית, כשהקפטן נביל פקיר נעץ את השני אחרי בישול של קני טטה מצד ימין בדקה ה-34. אלכסנדר גולובין, הרכש הרוסי המאכזב של מונאקו, הפקיר את חבריו עם אדום מטופש לאחר דריכה מכוערת מאחור על פקיר בדקה ה-47, והמגן השמאלי פרלאן מנדי כבש בנגיחה יפה בדקה ה-59 אחרי בישול שני של טטה.

עוד באותו נושא

מה האופציות של ליון בהגרלת שמינית גמר ליגת האלופות?

לכתבה המלאה
שחקני מונאקו בדקת דומייה לזכר הרוגי הפיגוע בשטרסבורג. רויטרס
עוד תבוסה כואבת. שחקני מונאקו/רויטרס

נים - ליל 3:2

דרמה גדולה בנים, בסיומה המדורגת שנייה הצליחה לחלץ בעור שיניה את שלוש הנקודות ועצרה למארחת רצף של שלושה ניצחונות. רפאל לאאו העלה את ליל ליתרון מוקדם בנגיחה בדקה הרביעית, אחרי שפול ברנרדוני הדף לעברו את הניסיון של ניקולא פפה. ז'וזה פונטה ספג כרטיס אדום והשאיר את ליל ב-10 שחקנים כבר בדקה ה-16, אבל ג'ונתן במבה כבש בעזרת רגל של מגן מקומי (41) והריץ את פפה למתפרצת שקבעה 0:3 בדקה ה-66. אבל נים לא ויתרה. אליווי הפתיע את מייק מניאן עם כדור מסובב שחלף מעל השוער בדקה ה-68 וקלמון דפרס נגח את השני בדקה ה-91. למארחת עוד היה זמן להשוות, אבל דפרס נעצר בקורה בדקה ה-95 וליל נשמה לרווחה.

ניס - סנט אטיין 1:1

חלוקת נקודות במפגש בין השביעית לחמישית בריביירה. מריו באלוטלי נעדר בגלל פציעה מהסגל של ניס, אבל סנט אטיין חסרה את ווהבי חאזרי ורמי קאבלה המושעים ועוד שלושה פצועים בהגנה. למרות זאת, הירוקים עלו ליתרון משער של לואיס דיוני בדקה ה-53, אבל ווילאן סיפריאן השווה בפנדל בדקה ה-81. בתווך, שתי הקבוצות נותרו ב-10 שחקנים אחרי הרחקות של כריסטוף הרל המארח (58) ויאניס סאליבור האורח (62).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully