וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: אלון תורג'מן כבש בדרבי, 90 דקות לנאתכו בניצחון אולימפיאקוס

שער ליגה שני לחלוץ אוסטריה וינה, שקבע 1:6 גדול מול ראפיד. הקשר היה שותף ל-0:3 על לאמיה. אופיר מרציאנו שוער היברניאן שמר על שער נקי ב-0:2 המפתיע על סלטיק, 28 דקות לדאבור

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: שניר דבוש

אופיר מרציאנו שמר היום (ראשון) על שער נקי זה השבוע השני ברציפות, רק הפעם זה קרה מול האלופה סלטיק, כאשר היברניאן הפתיעה עם 0:2 ביתי. השוער הישראלי, במשחקו השני מאז חזר לשער על חשבון אדם בוגדן, סיפק מספר הצלות מול ג'יימס פורסט, אימת נבחרת ישראל מהחודש שעבר, וראה את ויקינטאס סליבקה כובש אחרי 46 שניות ואת פלוריאן קאמברי (59) סוגר עניין ומונע מהבויז לחזור למקום הראשון בליגה הסקוטית, בו נמצאת כרגע קילמרנוק המפתיעה. היבס במקום השמיני עם ניצחון שני רצוף ו-26 נקודות. ניר ביטון המשתקם לאחר פציעה ארוכה עדיין לא חזר לסגל של סלטיק.

אופיר מרציאנו שוער היברניאן עוצר את טום רוגיץ' שחקן סלטיק. רויטרס
עצר את סלטיק. אופיר מרציאנו/רויטרס

* מונס דאבור שיחק 28 דקות כמחליף ב-1:5 הקליל של רד בול זלצבורג בבית מול סט. פולטן. פרבליאק, שפתח במקום החלוץ הישראלי שקיבל מנוחה, כבש רביעייה כבר במחצית הראשונה (הראשון מאז מארק יאנקו ב-2008 שמשיג יותר משלושער במחצית) וכעת יש לו שמונה שערי ליגה - רק אחד פחות מדאבור. זלצבורג יצאה לפגרת החורף כשהיא עם 14 נקודות יתרון בפסגת הליגה האוסטרית. הליגה תחזור בעוד כחודשיים.

* אלון תורג'מן כבש את שערו השני בליגה האוסטרית ועשה את זה בדרבי של וינה, כשקבע 1:6 גדול על ראפיד וינה במשחק היציאה לפגרה. החלוץ הישראלי, שנעדר בגלל פציעה וחזר בשבוע שעבר אחרי כשלושה חודשים, נכנס בדקה ה-70 וכבש אחרי שמונה דקות.

* ביברס נאתכו השלים 90 דקות ב-0:3 הקליל של אולימפיאקוס בבית על לאמיה החלשה. הניצחון העלה את האדומים למקום השני, מרחק חמש נקודות מפאוק סלוניקי הראשונה.

* אלמוג כהן שיחק 45 דקות בהרכב אינגולשטאדט, שסיימה ב-1:1 ביתי מול היידנהיים וסגרה את הסיבוב הראשון בליגת המשנה הגרמנית במקום האחרון. הקשר הישראלי ספג צהוב בדקה ה-31, ניצל מצהוב נוסף וכאמור הוחלף בהפסקה.

* בוריס קליימן שמר על שער נקי ב-0:0 של פראלימני בחוץ מול סלאמינה בליגה הקפריסאית. פראלימני במקום ה-10 עם 11 נקודות אחרי 13 מחזורים, עבור קליימן מדובר במשחק שלישי העונה ללא ספיגה.

* קני סייף לא נכלל בסגל של אנדרלכט, שהובכה הפעם עם הפסד 2:1 אצל סרקל ברוז' ונותרה במקום הרביעי אחרי שצברה נקודה בלבד בארבעת המחזורים האחרונים. לאחר המשחק פוטר המאמן היין ואנהאזברוק, שהדריך את סייף גם בגנט והביא אותו לאנדרלכט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully