וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצף אחד ייעצר: גלבוע/גליל מארחת את הפועל אילת

16.12.2018 / 15:04

הקבוצה מגן נר, עם מאזן נקי מהפסדים בבית, תארח את הקבוצה של דרוקר (20:10, 5STARS) שניצחה שישה משחקים ברציפות. מכבי ראשון לציון תצא למשחק חוץ בהרצליה (20:15, 5PLUS), אשדוד תתארח בבאר שבע

one

משחקי המחזור העשירי בליגת העל יינעלו מחר (שני) עם שלושה משחקים נוספים. בקרב צמרת מעניין תארח הפועל גלבוע/גליל, שטרם הפסידה בבית העונה, את הפועל אילת שמגיעה עם רצף של שישה ניצחונות. בני הרצליה ומכבי ראשון לציון ייפגשו באולם היובל, כשהמנצחת תעשה צעד לכיוון מרכז הטבלה. הפועל באר שבע תארח בביתה את מכבי אשדוד, במשחק בין שתי קבוצות שמגיעות בסגלים חסרים.

אלייז'ה בריאנט שחקן הפועל אילת. דני מרון
אלייז'ה בריאנט ואילת מחפשים ניצחון שביעי ברציפות/דני מרון

הפועל גלבוע/גליל - הפועל אילת (20:10, 5STARS)

הפועל גלבוע/גליל חזרה מהפגרה ברגל שמאל עם תבוסה בהרצליה, ובקבוצה רוצים לשים את המשחק החלש מאחוריהם ולחזור למסלול הניצחונות במשחק ביתי קשה מאוד. גלבוע ניצחה עד כה את כל חמשת משחקי הבית שלה העונה, כולל משחקים נגד מכבי תל אביב והפועל ירושלים, ובקבוצה מקווים כי הביטחון שיש לשחקנים במשחקי הבית יעזור להם להשתחרר לקראת המשחק הקשה. בקבוצה מקווים לתרומה טובה יותר מהשחקנם הישראלים, שקלעו 13 נקודות בלבד בהרצליה.

שישה ניצחונות ברציפות הכניסו את הפועל אילת חזק לחבורת הצמרת, והקבוצה של שרון דרוקר לא רוצה לעצור את הריצה הנפלאה שלה. במשחק החוץ האחרון באילת קיבל דרוקר תרומה יפה מכל ארבעת הזרים שלו וכן מפרדריק בורדיון ואבי בן שימול ששם את פתיחת העונה הפחות טובה שלו מאחוריו. מי שעוד נכנס חזק לקבוצה הוא שחקן הפנים סולימאן בריימו, שרושם 13 נקודות ו-6.4 ריבאונדים בחמישה משחקים באילת, כשבמועדון משבחים גם את יכולתו וגם את אישיותו.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
כרם משעור שחקן בני הרצליה. קובי אליהו
כרם משעור/קובי אליהו

בני הרצליה - מכבי ראשון לציון (20:15, 5PLUS)

אחרי שהשלימו את המשחק נגד מכבי תל אביב וניצחו בשבוע שעבר את גלבוע/גליל בבית, משלימה בני הרצליה משחק בית שלישי ברציפות, משחק שאחריו תדע הקבוצה האם פניה למאבקי הפלייאוף או למלחמת הירידה. בקבוצה הודו השבוע כי ההבדל המשמעותי בין הניצחון על גלבוע להפסד למכבי תל אביב היה היכולת של מייקל דיקסון, ומקווים כי הגארד יוכל לגלות יותר יציבות. ג'ף אדריאן, שסובל מפציעה בכף רגלו, נמצא בספק להתמודדות.

אחרי תקופה ארוכה של הפסדים ומשברים, חזרה מכבי ראשון לציון לנצח בסוף השבוע האחרון כשגברה בצורה דרמטית על הפועל באר שבע בחוץ. הקבוצה של גיא גודס קיבלה משחק נהדר מאיגור קולשוב, ורשמה את הניצחון למרות ששיחקה עם שלושה זרים בלבד. בעוד הכתומים ממשיכים לחפש אחר שחקן פנים שישלים את הסגל, הצוות המקצועי מתרשם לטובה מכניסתו של אלכס המילטון לעניינים, ומקווים שהוא יראה אפילו טוב יותר במשחק החוץ בהרצליה.

טיילור ברון שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
טיילור ברון ובאר שבע ינסו לחזור לנצח בדרבי הדרומי/ברני ארדוב

הפועל באר שבע - מכבי אשדוד/באר טוביה (20:30, משולב ב-5PLUS)

הקבוצה של רמי הדר עברה שבוע משוגע. הוא החל עם ניצחון חוץ גדול על עירוני נהריה, אך איבדה במהלכו את סמאג'ה כריסטון, שבבדיקה שנערכה לו יום לפני המשחק נגד ראשון לציון בסוף השבוע, התגלה כי ייעדר חודש וחצי מפעילות. במשחק עצמו הפסידה באר שבע בפעם הרביעית העונה במשחק צמוד, ופספסה הזדמנות לברוח בצורה משמעותית מהתחתית. ללא כריסטון, ועדיין ללא טראוויס ווריק הפצוע, האדומים חסרים מאוד, ועד שיצליחו לצרף גארד זר בחוזה זמני, יצטרכו להסתדר במשחק שעשוי להיות לו חשיבות גדולה לעתיד.

גם במכבי אשדוד המצב רחוק מלהיות אופטימלי. השחקנים של בראד גרינברג נמצאים ניצחון אחד בלבד מעל המקום האחרון בטבלה, ואחרי התבוסה הביתית נגד הפועל אילת יוצאים למגרש חוץ קשה וללא הגארד פול סטול שהורחק במשחק האחרון והושעה ממשחק אחד. גרינברג יצטרך להסתדר עם קו אחורי דליל שכולל את תום מעיין וג'וג'ו פאלאס, כשגם ספנסר וייס ייעדר בתקופה הקרובה לאחר ששבר את ידו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully