וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 16.12: יונייטד רוצה להיפטר מפול פוגבה, התחנה הבאה של אריאן רובן

באנגליה מדווחים שיונייטד רוצה למכור את הצרפתי בינואר, ללא קשר אם מוריניו יישאר או לא, ייתכן שתיעשה עסקה עם יובנטוס. וגם: ארסנל רוצה את פאבון, צ'לסי את פוליסיץ', רובן יחזור הביתה?

עריכת וידאו: מתן חדד

שמועות

* "סאנדיי אקספרס" מדווח שמנצ'סטר יונייטד תשמח למכור את פול פוגבה בינואר הקרוב, וזאת ללא קשר לשאלה האם ז'וזה מוריניו יישאר בתפקידו או לא. "מירור" מחזק את הטענה, ומדווח שיובנטוס רוצה את הצרפתי בחזרה (אחרי שמכרה אותו ליונייטד בלמעלה מ-100 מיליון יורו) ועשויה להציע עבורו את מיראלם פיאניץ' ואלכס סנדרו במסגרת העסקה. "סאן" מדווח, אגב, ש"שחקן בכיר במנצ'סטר יונייטד טוען שמוריניו 'איבד' 90 אחוז מהשחקנים של הקבוצה".

* ברצלונה הודיעה לארסנל: המחיר של דניס סוארס הוא 16 מיליון יורו. עוד בארסנל: "סאן" מדווח שהתותחנים יצרו קשר עם בוקה ג'וניורס ומציעה 40 מיליון ליש"ט על כריסטיאן פאבון, 22, הקשר ההתקפי המצוין. "טוטומרקאטו" האיטלקי טוען שארסנל פנתה לרומא במטרה לרכוש את קשר הכנף הטורקי ג'נגיז אונדר בן ה-21.

* גם ליברפול וגם צ'לסי רוצות לרכוש מדורטמונד את כריסטאן פוליסיץ'. "דיילי מייל" מדווח שהבלוז מוכנים לצרף לעסקה את קאלום הדסון אודוי, הקשר הכישרוני בן ה-18.

* "Goal" מדווח שבנוסף לפוליסיץ', צ'לסי רוצה גם את עוסמאן דמבלה מברצלונה, בניסיון למצוא כוחות מחודשים לקראת המשך העונה. ברצלונה הבהירה לאחרונה שעל אף שהשחקן עשה לא מעט עבירות משמעת - היא תסרב למכור אותו בפחות מסעיף השחרור שלו - 400 מיליון יורו.

* מאמן פ.ס.וו איינדהובן מארק ואן בומל פנה לאריאן רובן, ההולנדי בן ה-34, והציע לו לחזור לקבוצה. רובן כבר הצהיר שיעזוב בתום העונה את באירן מינכן.

* חלוץ אינטר מאורו איקרדי, 25, שלכאורה מבוקש על ידי ריאל מדריד, טוען שהשיחות עם ראשי אינטר עדיין נמשכות בכל הנוגע לחידוש החוזה שלו במועדון.

* "מארקה" מבהיר שקיילור נבאס, 32, השוער הקוסטה ריקני של ריאל מדריד, לא יעזוב בינואר הקרוב, על אף שהפך לשוער מחליף.

* "בילד" הגרמני מדווח: הסוכן של פלוריאן גריליטש טס לאנגליה, כשבגרמניה מדווחים על מעבר אפשרי של קשר הופנהיים לפרמיירליג. טוטנהאם וארסנל הוזכרו כמועמדות לצרף את קשר נבחרת אוסטריה בן ה-23.

שחקן ברצלונה עוסמאן דמבלה. רויטרס
לא יימכר בזול. דמבלה/רויטרס
  • עוד באותו נושא:
  • פול פוגבה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully