וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליבלנד ניצחה בדנבר, יוסטון אצל הג'טס

המחזור ה-15 נמשך עם 16:17 של הבראונס, שנשארו בתמונת הפלייאוף ו-22:29 של הטקסאנס, שעלו למקום השני ב-AFC

שחקני קליבלנד בראונס. AP
הבראונס בעניינים/AP

המחזור ה-15 ב-NFL נמשך הלילה (בין שבת לראשון) עם צמד משחקים. יוסטון ניצחה את הג'טס, קליבלנד חגגה בדנבר.

ניו יורק ג'טס (10:4) - יוסטון (4:10) 29:22

אחרי שהרצף שלה נעצר בשבוע שעבר, יוסטון שבה לנצח ולפחות כרגע, היא מעל ניו אינגלנד ובמקום השני ב-AFC. הטקסאנס פתחו טוב יותר ויחד עם טאצ'דאון של דיאנדרה הופקינס ל-45 יארד, עלו ל-3:16 ברבע השני, אבל ניו יורק חזרה עם שלושה טאצ'דאונים וחמש דקות לסיום עלתה ל-19:22. דשון ווטסון לא אמר נואש ו-2:15 לסוף מצא את הופקינס שוב באנדזון לטאצ'דאון המנצח, כאשר ההגנה עוצר את שני הניסיונות האחרונים של המארחים בקלות. ווטסון מסר ל-294 יארד ושני טאצ'דאונים, הופקינס המפלצתי תפס אותם ו-170 יארד בסך הכל. סם דארנולד סיים עם 253 וצמד.

דנבר (8:6) - קליבלנד (7:1:6) 17:16

הבראונס לא מוותרים על העונה הזו ויצאו מהמייל היי סיטי עם ניצחון לא מבריק, אך יקר. כעת, הם יתפללו להפסדים של פיטסבורג ובולטימור. קליבלנד פתחה עם טאצ'דאון מהיר, אך דנבר הגיבה ולהפסקה הקבוצות ירדו בשוויון 10:10, כאשר כל קוורטרבק מאבד את הכדור במצב טוב עוד לפני סוף המחצית. קליבלנד פתחה את הרבע השלישי עם דרייב של למעלה מתשע דקות, שהסתיים בפאמבל מתסכל, אבל אחרי שהמארחת השיגה שער שדה, ההגנה של קליבלנד קטפה במהרה את קייס קינום שוב ובייקר מייפילד מצא באנדזון את אנטוניו קאלווי וקבע מהפך.

דנבר נבלמה על קו ה-6 והסתפקה בשער שדה, אך ההגנה נתנה עוד צ'אנס כאשר עצרה בדאון רביעי את קליבלנד על קו ה-10 עם פחות משתי דקות על השעון, אבל קייס קינום הביא את הכדור לאמצע המגרש לפני שחטף סאק מסיים משחק מג'בריל פפרס. מייפילד הסתפק ב-188 יארד עם צמד טאצ'דאונים, איבוד באוויר ופאמבל. ניק צ'אב רץ ל-100 עגול. קינום מסר ל-257 ושני איבודים.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully