וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד: קורטואה תוקף את סימאונה "הפופוליסט", סולארי מרוצה למרות שריקות הבוז

ריאל שוב קרטעה ב-0:1 על ראיו, הקהל זעם, רשימת הפצועים התארכה, הבצורת היסטורית, המפגש עם העיתונאים מתוח, וסולארי מנסה להרגיע: "מסופק". אחרי מודריץ', גם קורטואה תוקף את מאמן אתלטיקו מדריד: "הוא תמיד עושה את זה"

עריכת וידאו: ניר חן

מאמן ריאל מדריד סנטיאגו סולארי הביע סיפוק גדול מהיכולת של קבוצתו אתמול (שבת), למרות שריקות הבוז שנשמעו באצטדיון סנטיאגו ברנבאו לשחקני אלופת אירופה. ריאל התקשתה וגברה 0:1 על ראיו וייקאנו, היריבה הצנועה שמתחת לקו האדום, ואומנם הצליחה להתאושש מהתבוסה 3:0 לצסק"א מוסקבה בליגת האלופות ולנצח, אבל ספק אם הניצחון המינימלי הזה הוא זה שיחזיר את השקט והביטחון למועדון המקרטע.

עוד בנושא
ספרד: ריאל מדריד ניצחה בקושי 0:1 את ראיו וייקאנו
"עם רגל וחצי בחוץ": ריאל מדריד כבר שוקלת למכור את איסקו
טיקי טאקה: מודריץ' ביקר את התנהלותם של מסי ורונאלדו, עתידו של ניימאר בפריס

קארים בנזמה שחקן ריאל מדריד חוגג. רויטרס
סוג של חוגגים. בנזמה/רויטרס

קארים בנזמה כבש את שער הניצחון לריאל מדריד, שרשמה לכל אורך המשחק רק ארבע בעיטות למסגרת. שוער הבלאנקוס טיבו קורטואה הבטיח את הניצחון עם שתי הצלות בתוספת הזמן, שמנעו מבוכה גדולה לקבוצה. "אני מסופק מאוד", אמר סולארי בסיום, "הייתה לנו מחצית ראשונה טובה מאוד, ייצרנו הרבה מצבים והיינו צריכים לרדת להפסקה ביתרון גדול יותר. אבל ככה זה כדורגל, אם אתה לא מכריע, אתה סובל בסוף. זה נורמלי כשזה קורה, אם היינו מבקיעים את השני הכל היה נראה אחרת".

25 שערים ב-16 מחזורים זו הכמות הכי נמוכה של ריאל מדריד בליגה מאז 1993, ובנזמה הוא הכובש המצטיין עם שישה בלבד. סולארי לא סבור שיש בעיה של כיבושים. "ננסה לכבוש יותר", אמר סולארי, "היום היו לנו יותר הזדמנויות מאשר מול ווסקה". אבל גם ההסברים של סולארי והניסיון שלו להחליק את הדברים לא השפיעו על העיתונאים, כשעל פי הדיוווחים, נרשם מתח גדול במסיבת העיתונאים.

סולארי נשאל מדוע הקהל בברנבאו שוב שרק בוז לשחקנים, כפי שעשו אחרי ה-3:0 מול צסק"א, והמאמן ענה: "הייתי מאושר מהתמיכה של האוהדים לכל אורך המשחק, אבל אז היו ההזדמנויות האחרונות שלהם, וככה זה בכדורגל. סיימנו ראשונים בבית שלנו בליגת האלופות, העפלנו שלב בגביע המלך וצימקנו את הפער מהפסגה בליגה".

גארת' בייל ומריאנו דיאס נעדרו מהמשחק בגלל פציעות, בנזמה ומרקו אסנסיו יצאו החוצה בצליעה עם בעיות בשרירי הקרסול והירך, וסולארי הודה שאין לשחקנים הרבה זמן מנוחה כדי להחלים, כשהם טסים לאבו דאבי לאליפות העולם למועדונים, שם יפגשו ביום רביעי בחצי הגמר את קשימה אנטלרס היפנית. "אני חושב שקארים רק קיבל מכה, מרקו גם", אמר סולארי, "אני לא חושב שזה יותר מזה, אבל נראה מחר, למרות שאנחנו טסים מחר, אז אין ממש זמן".

עוד בוואלה!

המהפכה של וואלה Fiber שתחסוך לכם בעלויות הטלוויזיה והאינטרנט

לכתבה המלאה
סנטיאגו סולארי מאמן ריאל מדריד. רויטרס
מרוצה מאוד. סולארי מתעקש/רויטרס

קורטואה, כאמור, הציל את ריאל מתיקו מביך, ובסיום נשאל על ההערות של דייגו סימאונה, מאמן אתלטיקו מדריד ומאמנו לשעבר, שרמז בשבוע שעבר שקורטואה הוכתר כשוער השנה רק כי הוא בריאל מדריד. סימאונה טען שכשקורטואה היה באתלטיקו הוא לא זכה בתואר, ומי שכן זכה אז היה קיילור נבאס - כמובן שוער ריאל.

"סימאונה מבקר את ריאל כדי להפוך לפופולרי בקרב אוהדי הקבוצה שלו", טוען קורטואה, "הוא תמיד עושה את זה, תוקף את ריאל על זה שהיא הכי טובה בעולם. כל אחד יכול להביע את הדעה שלו, אבל אני הייתי שם שלוש שנים, וכשאתה נאבק בריאל, שזה המועדון הטוב בעולם, אתה תגיד דברים פופוליסטיים.

"במקרה שלי הוא אמר שזכיתי בפרס כי אני בריאל, אבל במהלך הגביע העולמי הייתי בצ'לסי, והבחירות לתואר נסגרו בערך בחודש יולי. אובלאק הוא גם שוער גדול, אבל יש הרבה מאוד אנשים שהצביעו ובחרו".

גם לוקה מודריץ', שהציג אתמול בברנבאו את תואר כדור הזהב שבו זכה, הגיב לביקורת של סימאונה. "הוא תמיד מרגיש צורך להקטין את ריאל מדריד", אמר הקרואטי, "הוא מנצל כל הזדמנות כדי להעלות תסריטים לא מציאותיים כדי להסביר את ההישגים של ריאל על חשבון אחרים. אני מכבד מאוד את סימאונה ואת אתלטיקו, שהוא מועדון נהדר, אבל זה לא הוגן שההישגים שלנו מוקטנים בשביל חבטות פופוליסטיות".

לוקה מודריץ' שחקן ריאל מדריד עם כדור הזהב, לצדו סרחיו ראמוס. רויטרס
סימאונה נמאס עליהם. מודריץ'/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully