וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: ניקיטה רוקאביציה עשוי לפתוח מול מכבי תל אביב

15.12.2018 / 14:50

האוסטרלי מועמד לחזור ל-11 על חשבון אזולאי או קהת, כשסלליך צפוי לתפוס את מקומו של מזרחי. שחר צפוי להכריע בעניין המאמן לאחר המשחק מול המוליכה

צילום: יוסי ציפקיס. עריכה: רן צימט

ניקיטה רוקאביציה עשוי לחזור להרכב מכבי חיפה במשחק מול מכבי תל אביב ביום שני (21:00, ספורט 5), כך על פי התרגולים האחרונים של איתי מרדכי. שחקן הכנף האוסטרלי, שנעדר מהמשחק מול עירוני קרית שמונה בגלל פציעה, צפוי לבוא על חשבון אחד מהשניים - שלומי אזולאי או רועי קהת. גם סינטאיהו סלליך צפוי להיכלל ב-11 במקום אופיר מזרחי, כשמוחמד עוואד ימשיך לקבל את הקרדיט בחוד. הקבוצה ערכה תרגולים של מצבים נייחים ומחר ינסה מרדכי את ההרכב שלו במשחקונים פנימיים.

ניקיטה רוקאביציה שחקן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
שער ליגה אחד עד כה. ניקיטה רוקאביציה/יוסי ציפקיס

בנוגע למרדכי עצמו, הרי שהבעלים יעקב שחר שב מנסיעת עסקים לרוסיה והוא יכריע בסוגיית המאמן לאחר המשחק מול מכבי תל אביב. שחר מתלבט האם להעניק למרדכי את המפתחות כמאמן הראשי באופן קבוע וההחלטה צפויה להתקבל בשבוע הקרוב.

במועדון מעריכים שכ-20 אלף צופים יגיעו למשחק המרכזי ביום שני, כשבמכבי תל אביב סבורים כי 3,500 אוהדים שלהם יצפינו לחיפה.

בעניין אחר: במועדון היו מרוצים מאוד מהניצחון הבוקר של קבצת הנוער על הפועל רעננה. הקבוצה נמצאת בעונה גרועה מאוד ודורגה במקום ה-14 לפני המחזור הנוכחי, אבל שער של ירין מדדו מבישול של מאור לוי נתן קצת אוויר לנשימה לאריק בנדו ושחקניו.

עוד באותו נושא

איתי מרדכי: "עברנו חודש מטלטל, יש קצת נאיביות במכבי חיפה"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully