וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי תתאושש מהאכזבה באירופה? מכבי תל אביב תארח את הפועל ירושלים

14.12.2018 / 19:59

המחזור העשירי בליגת העל ייפתח בשבת: אחרי ההפסד הדרמטי לבאסקוניה, יארחו הצהובים את הקבוצה של עודד קטש (20:20, ספורט 5): "צריכים ללמוד את הלקח שלנו מא.א.ק". חולון תארח את נס ציונה (18:00, ספורט 5)

one

משחקי המחזור העשירי בליגת העל ייפתחו מחר (שבת) כשבמוקד יעמוד המפגש הגדול של הכדורסל הישראלי בו תארח האלופה מכבי תל אביב את הפועל ירושלים, כששתיהן מגיעות להתמודדות אחרי אכזבה במהלך השבוע באירופה. בקרב בין שתי נציגות ישראליות נוספות באירופה, שלהן דווקא הלך טוב השבוע, תארח הפועל חולון, השנייה בטבלה, את עירוני נס ציונה.

יוגב אוחיון שחקן הפועל ירושלים מול ג'ון דיברתולומאו שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מפגש מסקרן מול האקסית. יוגב אוחיון מול דיברתולומאו/ברני ארדוב

מכבי תל אביב - הפועל ירושלים (20:20, ספורט 5)

שני הפסדים בשלושת המשחקים הראושנים שנערכו השבוע הפכו את המשחק של מכבי תל אביב נגד ירושלים למשחק שהפסד בו עשוי להגדיר את השבוע כולו לכישלון. הצהובים הפסידו בתום דרמה לבאסקוניה אמש, וסיכויי העלייה לשלב ההצלבה ביורוליג הפכו ללא ריאלים, ועם המטען הזה הם מארחים את היריבה הגדולה שלהם בשנים האחרונות. סקוטי ווילבקין, ששגה במהלך המכריע ביום חמישי, יהיה חייב להתאושש גם מבחינה פיזית וגם מבחינה מנטאלית כדי לסחוב את הקבוצה, שג'ון דיברתולומיאו ויובל זוסמן, שמיעטו לשחק בחמישי, צפויים לקבל דקות רבות יותר.

מי שיודעת שיש לה הזדמנות טובה מאוד לנצח ביד אליהו היא הפועל ירושלים שחוותה בעצמה אכזבה השבוע עם ההפסד הביתי לא.א.ק אתונה במסגרת ליגת האלופות של פיב"א. הקבוצה של עודד קטש נקלעה לפיגור מוקדם ולא הצליחה לחזור למשחק, ואם מצרפים להפסד הזה את היכולת הלא מרשימה במחצית השנייה נגד הפועל תל אביב, אז לאדומים יש בהחלט סיבות להיות מודאגים. כריס ג'ונסון הפצוע ואמארה סטודמאייר שלא מתלבש למשחקי הליגה ייעדרו משורות האדומים, שצפויים להנות מתמיכה של כאלף צופים ביציעים.

"זה משחק שמעורר עניין, משחק חשוב עבורנו ובשביל הקהל שלנו", אמר עודד קטש לקראת המשחק, "אנחנו מגיעים אחרי הפסד, אז חשוב שנחזור לכדורסל הטוב שלנו. לא שיחקנו נגדם, אז קשה לאמוד את המפתחות. לא תמיד פשוט לנוע בין שתי מסגרות, אבל חייבים לעשות את ההתאמות. גם מכבי מתמודדת עם זה. היא מספיקה כדי להתמודד עם העומס. גם אנחנו לא בשיאנו, ויש לנו כמה פצועים, אבל שוכחים הכל כשהמשחק מתחיל. אנחנו צריכים ללמוד את הלקח שלנו מא.א.ק. חייבים לשחק 40 דקות, להישאר חזקים, לבוא מוכנים הגנתית, לשלוט בקצב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
דן שמיר מאמן הפועל חולון. קובי אליהו
רצף הניצחונות יימשך? דן שמיר/קובי אליהו

הפועל חולון - עירוני נס ציונה (18:00, ספורט 5)

הקבוצה של דן שמיר אמנם לא מרשימה מבחינת היכולת, אך מבחינת התוצאות הפועל חולון היא אחת הקבוצות הטובות בליגה, שיכולה לסיים את המחזור העשירי במקום הראשון. חולון המשיכה ברצף הניצחונות שלה כשגברה על מכבי ראשון לציון בסיומו של קאמבק בתחילת השבוע, והמשיכה עם ניצחון חוץ על פריבורג בליגת האלופות, כשהבטחת המקום בפלייאוף המפעל נראית ריאלית מתמיד. בחולון ערכו אימון אחד מאז הניצחון על השוויצרים, ומקווים כי יצליחו להמשיך את המאזן המושלם במשחקי הבית מפתיחת העונה.

עירוני נס ציונה יצאה מפגרת הנבחרת בצורה נפלאה עם ניצחון ביתי על מכבי תל אביב בליגה וניצחון חוץ על לבסקי סופיה בפתיחת שלב הבתים השני ביורופקאפ. הקבוצה של נדב זילברשטיין נהנית מכושר מצוין של שלושה מתוך ארבעת הזרים - דקוואן קוק, כריס דואו וגארי בראון-רמירס, כשגם טל דן וגולן גוט נראים טוב מאוד. מי שעוד החל להכנס לעניינים בשבועות האחרונים הוא אלישי כדיר שפספס את כל ההכנה לעונה וגם את החודשיים הראשונים בגלל פציעה ברגלו, ולאחרונה חזר למגרשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully