וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי ראשון לציון נותרה מושלמת בתום הסיבוב, הפועל ראשון לציון הפסידה לאשדוד

המוליכה סיימה סיבוב מושלם עם 26:30 על נס ציונה, מחזיקת הגביע נכנעה בביתה 29:24 מול השנייה, קרית מוצקין הפתיעה ברמת השרון

מכבי ראשון לציון כדוריד. אתר רשמי
מושלמת. מכבי ראשון לציון היום/אתר רשמי

הסיבוב הראשון בליגת העל בכדוריד הסתיים היום (שישי) כאשר מכבי ראשון לציון המוליכה ניצחה במפגש הצמרת את א.כ נס ציונה 26:30, והשלימה סיבוב מושלם ומרשים עם 11 ניצחונות.

במפגש המרכזי, הפועל אשדוד גברה בחוץ על הפועל ראשון לציון 24:29. אשדוד מסיימת סיבוב ראשון נהדר, במקום השני, עם 20 נקודות (מאזן של 1:10 ניצחונות/הפסדים), בעוד הדאבליסטית חותמת אותו במקום השלישי עם 14 נקודות ומאזן 4:7 ניצחנות/הפסדים.

עירוני רחובות, שגברה היום בחוץ על הפועל קרית אונו - 23:26 (דיאן פרליצה 8 שערים לרחובות), סוגרת סיבוב ראשון מוצלח מבחינתה במקום ה-6, עם 12 נקודות, כמו לבני הרצליה שגברה שלשום על מ.כ באר שבע 29:32 ומדורגת חמישית, וכמו נס ציונה שנותרה רביעית "בזכות" התוצאות הפנימיות בין השלוש. התוצאה המפתיעה, ואולי כבר לא אחרי סיבוב ראשון מאכזב מאוד, היא ההפסד הביתי של א.ס רמת השרון למכבי קרית מוצקין 31:30. מוצקין עולה אל המקום ה-7, על חשבונה של רמה"ש, כאשר לשתיים 9 נקודות.

במקביל, ובביתה של מחזיקת הגביע הפועל ראשון לציון, נערכה היום הגרלת שמינית גמר גביע המדינה (המשחקים ייערכו ביום שני). הפועל ראשון לציון תתארח ביום שני בדימונה אצל מכבי המקומית מהליגה הלאומית. יתר המשחקים: מכבי קרית מוצקין תארח את עירוני רחובות, מכבי פתח תקוה (לאומית) תארח את הפועל אשדוד, מ.כ באר שבע תתמודד מול הפועל קרית אונו. מכבי תל אביב מוליכת הליגה הלאומית, תארח את א.ס SGS רמת השרון. אס"א תל אביב (לאומית) תארח את א.כ נס ציונה. מכבי ראשון לציון המוליכה תתארח אצל הפועל רמת גן, סוגרת הטבלה. מ.כ חולון תפגוש את בני הרצליה.

משחקי רבע הגמר ייערכו בימים חמישי-שישי הבאים, כאשר הגרלת המשחקים (פתוחה בניגוד לשלב שמינית הגמר שבו היו מדורגות 4 הקבוצות הראשונות בתום הסיבוב הראשון בליגת העל, ו-4 הקבוצות מהליגה הלאומית).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully