וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברגע האחרון: קאמבק ענק לצ'ארג'רס בקנזס סיטי

לוס אנג'לס שמה שני טאצ'דאונים בארבע הדקות האחרונות ויחד עם המרה מוצלחת, רשמה 28:29 והשוותה את מאזנה לזה של הצ'יפס בקרב על המקום הראשון ב-AFC. קרסון וונץ סובל מפציעה בגב ובספק להמשך העונה

מייק וויליאמס לוס אנג'לס צ'ארג'רס. AP
איזה סיום בארוהד/AP

שתי הקבוצות הכי טובות ב-AFC העונה פתחו הלילה (בין חמישי לשישי) את המחזור ה-15 ב-NFL עם משחק ליל חמישי האחרון של השנה וסיפקו דרמה אדירה, אשר בסיומה לוס אנג'לס צ'ארג'רס עשתה מהפך גדול וניצחה בשניות הסיום 28:29 בחוץ את קנזס סיטי, כדי להבטיח את מקומה בפלייאוף. כעת, לשתי הקבוצות מבית המערב יש מאזן זהה, 3:11 והצ'יפס עדיין מובילים את החטיבה אומנם, אך יצטרכו לשרוד שם עד לסיום, כאשר בשבוע הבא ממתין להם משחק חוץ קשה מאוד בסיאטל.

כבר במהלך השני של המשחק פיליפ ריוורס טעה ומסר היישר לידיים של סטיבן נלסון על קו מחצית המגרש. הצ'יפס אמרו תודה, הפכו את המגרש הקצר לטאצ'דאון שתפס דמרקוס רובינסון וארי שקיבלו את הכדור, הישוג טאצ'דאון נוסף, הפעם מתפיסה של דארל וויליאמס, כאשר פטריק מהומס ממשיך לייצר ניסים ונפלאות.

הצ'ארג'רס מצדם, ניסו לא לתת למשחק לברוח וקיבלו צ'אנס טוב, אבל אחרי שמייק וויליאמס תפס כדור וצימק ל-14:7, ריוורס רשם עוד איבוד בדרייב הבא, הפעם עם מסירה לאנדזון.

המחצית השנייה הייתה עוד מאותו דבר. הצ'יפס פתחו עם טאצ'דאון זריז, הפעם עם ריצה קצרה של דמיאן וויליאמס ו-LA ענתה מיד עם מייק וויליאמס, הפעם בריצה ל-19 יארד. ברבע הרביעי, שוב דמיאן וויליאמס רץ לאנדזון ושוב הצ'ארג'רס הגיבו, עם ריצה משלושה יארד של ג'סטין ג'קסון.

בפיגור שבע ועם כמעט ארבע דקות על השעון, לוס אנג'לס הצליחה להשיג את הכדור האחרון. ריוורס המיר דאון רביעי עם מסירה גדולה ועבירה הביאה את הכדור לקו היארד של הצ'יפס. עם שמונה שניות לסיום, ריוורס מצא את וויליאמס לטאצ'דאון השלישי שלו במשחק. שוויון? לא. הצ'ארג'רס הלכו להמרה ו-וויליאמס נותר חופשי לחלוטין וקבע 28:29, עם ארבע שניות בלבד על השעון.

ריוורס מסר ל-313 יארד עם שני טאצ'דאונים ושני איבודים. פטריק מהומס סיים עם 243 יארד ושני טאצ'ים משלו.

* קרסון וונץ פספס אשתקד את ריצת הפלייאוף והאליפות של פילדלפיה בגלל פציעה אכזרית. העונה הוא חזר, ולא נראה טוב במיוחד וכעת, ייתכן שגם את השנה הזו יסיים מוקדם בעוד האיגלס נאבקים על מקום בפלייאוף. הקוורטרבק סובל מפגיעה בגב התחתון וזקוק לטיפול שכולל מנוחה. ייתכן שהוא יוכל להמתין עם זה עד לסוף העונה, אבל כרגע לא בטוח שאכן יחזור לשחק השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully