וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמריק לאפורט לא מזומן לסגל נבחרת צרפת: "זה חייב להיות משהו אישי"

הבלם הצרפתי מצטיין במדי מנצ'סטר סיטי, אבל לא נספר על ידי דידייה דשאן: "הוא היחיד שיכול לפתור את זה". הטענה העיקרית: "הוא "מתבודד" שמתקשה להיטמע בסגל

עריכת וידאו: מתן חדד

שני זימונים ואפס הופעות - זה המאזן הדל של אמריק לאפורט בנבחרת צרפת. בלם מנצ'סטר סיטי בן ה-24 נחשב לשחקן הרכב קבוע אצל פפ גווארדיולה ולא מפסיק להשתפר, אבל בסגל של אלופת העולם אין לו מקום מאז מרץ 2017 ואף אחד לא באמת מבין מדוע. שחקנים כמו קורט זומה וממאדו סאקו שמשחקים בקבוצות תחתית בפרמיירליג זומנו, ואפילו עדיל ראמי שוכנע שלא לפרוש מהנבחרת אחרי המונדיאל וממשיך לקבל קריאות למרות יכולת רעה במארסיי. רק לאפורט לא נמצא כלל בתוכניות של דידייה דשאן.

על פי שמועות בצרפת, הסיבה העיקרית לכך שלאפורט לא מזומן היא הגישה האינדיבידואליסטית שלו והעובדה שהוא מרוחק משאר שחקני הסגל וכביכול "מעכיר את האווירה". על פי אחת הטענות, אנטואן גריזמן הוא אחד האנשים שלא מסתדרים עם הבלם ומעדיפים שלא יהיה בסגל. בחודש שעבר התראיין פייר מנקובסקי, מאמנו של לאפורט בנבחרת הצעירות, והסביר: "הוא מתבודד. כשהוא מתקשר עם אחרים זה נראה מוזר כי יש לו הערכה גבוהה לעצמו והוא מראה את זה. בסופו של דבר, הוא מקצוען שמתקשה להיטמע בין השחקנים".

אמריק לאפורט שחקן מנצ'סטר סיטי חוגג. רויטרס
איך קורט זומה וממאדו סאקו מועדפים על פניו? אמריק לאפורט/רויטרס

לאפורט נשאל היום (חמישי) על הסיטואציה הבעייתית עם הנבחרת בראיון לרשת EiTB ואמר: "יש מאמן והוא לא מזמן אותי, אז מה שנותר לי זה להמשיך לעבוד ולחכות, זה הכול. יכולתי להיות אלוף עולם, נכון, אבל אלה ההחלטות של המאמן".

על דשאן אמר: "ברור שהעניין כאן הוא לא מקצועי אלא אישי. לי אין שום דבר אישי נגדו, אבל אולי לו יש משהו נגדי. להתקשר אליו? אני לא אעשה את זה, למה לי? אני שייך למועדון גדול שמשחק ברמות הגבוהות ומתרכז בזה. היחיד שיכול לפתור את המצב הוא המאמן".

בספרד טענו כי לואיס אנריקה רוצה את לאפורט בנבחרת ספרד, אבל בינתיים הבלם טוען שאין בכוונתו לעשות צעד כזה: "אני חושב שהעניין הזה נסגר, אבל בכל מקרה אני שואף לשחק עבור נבחרת צרפת כי אני צרפתי. אין לי אזרחות כפולה ואני לא אבקש כזו. אני לא יודע אם זה בכלל אפשרי שאשחק בנבחרת ספרד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully