וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נהריה: אריק אלפסי מונה לתפקיד המאמן

13.12.2018 / 14:20

פחות מחצי שנה אחרי שסיים תקופה בת שלוש שנים בעין שרה, חוזר המאמן לנהריה וינסה להובילה להשארות בליגה אחרי פיטוריו של מיקי גורקה בפתיחת השבוע. יעמוד על הקווים כבר נגד הפועל תל אביב בראשון

one

עירוני נהריה הודיעה היום (חמישי) על מינויו של אריק אלפסי עד לסיום העונה במקומו של מיקי גורקה שסיים את דרכו בתחילת השבוע. אלפסי צפוי להעביר כבר היום את אימון הקבוצה, וביום ראשון יעמוד על הקווים במשחק הליגה נגד הפועל תל אביב.

הקשר בין אלפסי לנהריה החל בקיץ 2015, אז מונה למאמן והוביל את הקבוצה למקום הרביעי בתום העונה הסדירה. בעונתו השנייה השתתפה הקבוצה בליגת האלופות של פיב"א, והגיעה עד רבע גמר היורופקאפ. בעונה שעברה חוותה נהריה עונה קשה ונשארה בליגה רק שני מחזורים לסיום העונה, אך הנהלת נהריה הלכה עם אלפסי ולמרות שמועות הצדדים לא נפרדו. בקיץ הוחלט על פרידה משותפת, ונהריה מינתה במקומו את מיקי גורקה.

הסגולים פתחו את העונה בצורה רעה מאוד עם שני ניצחונות מתשעה מחזורים, כשהיום, בתום משחק ההשלמה בבאר שבע, ימצאו את עצמם במקום האחרון בטבלה. נהריה כבר שחררה את הגארד ג'סטין אדוארדס, כשמחליפו טים קווטרמן צפוי לעזוב בימים הקרובים לאחר שחוזהו בן החודש יסתיים.

מאמן עירוני נהריה אריק אלפסי. אדריאן הרבשטיין
אתגר חדש. אריק אלפסי/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully