וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסגלים חסרים: הפועל באר שבע תארח את מכבי ראשון לציון

12.12.2018 / 15:08

משחק השלמה: הקבוצה של רמי הדר, נטולת ווריק ועם כריסטון בספק, תנסה להמשיך בפתיחת העונה הטובה שלה נגד הקבוצה של גודס (19:00, 5STARS) שנתקלת בבעיות עם השחרור של הזר החדש המילטון

משחקי ההשלמה בליגת העל בכדורסל יימשכו מחר (חמישי) כשהפועל באר שבע/בני שמעון תארח את מכבי ראשון לציון (19:00, 5STARS) במשחק שנדחה מהמחזור השישי בעקבות המצב הבטחוני בדרום. באר שבע מגיעה למשחק כשבמאזנה ארבעה ניצחונות וארבעה הפסדים, וראשון לציון עם שני ניצחונות ושישה הפסדים. במפגש הראשון בין הקבוצות העונה, בגמר גביע ווינר, ניצחה ראשון לציון. במשחק היחיד שהיה ביניהן בהיכל הקונכייה, בגביע המדינה לפני שנתיים, ניצחה באר שבע ששיחקה עוד בלאומית.

הפועל באר שבע מגיעה למשחק אחרי ניצחון חוץ מרשים על עירוני נהריה, אך ניצחון שהוסיף למכת הפציעות שעוברת על האדומים. סמאג'ה כריסטון מתח במהלך הרבע הראשון את השריר הארבע ראשי ברגלו, והוא יעבור רק היום בדיקה מקיפה כדי לקבוע את חומרתה, כשהוא בספק גדול להתמודדות. כריסטון מצטרף לטראוויס ווריק שייעדר לפחות עוד שלושה שבועות מפעילות, ומותיר את הקו האחורי של רמי הדר עם חנן קולמן, עדי כהן סבן ועמית גרשון. בבאר שבע מקווים לבשורות מהבדיקה של כריסטון, אך גם בלעדיו יעשו מאמצים כדי להמשיך את פתיחת העונה הטובה שעברה עליהם.

ראשון לציון תצא בסיום המשחק בבאר שבע מהמקום האחרון, ללא כל קשר לתוצאה. אלא שהדבר הזה לא מנחם את ראשי הקבוצה שרוצים לנצח ולהתחיל לעשות את הדרך מחוץ לתחתית. הקבוצה צירפה אתמול את הגארד האמריקאי אלכס המילטון, אך לא ברור האם יוכל לשחק בבירת הנגב. קבוצתו הקודמת של המילטון, יובנטוס הליטאית, מערימה קשיים על שחרורו, והיא תצטרך לשלוח את השחרור עד יום המשחק בשעה 14:00 כדי שיוכל לשחק. אם לא יוכל לעשות זאת, יצטרך גיא גודס להסתדר שוב עם שני זרים בלבד, ולקוות שהפעם זה יספיק לניצחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully