וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האדם לא היה מעולם על הירח? נאס"א סיפקה תשובה להצהרה של סטף קרי

אחרי שאמר שלדעתו האדם לא היה מעולם על הירח, כוכב הווריירס קיבל תשובה: "יש לנו מאות ק"ג של סלעים מהירח, שיבוא לראות"

צילום מסך

סטף קרי רגיל למשוך תשומת לב בגלל הביצועים שלו על הפרקט, אך השבוע שמו עלה לכותרות בגלל התבטאות שלו בפודקאסט שלפיה הוא לא מאמין שהאדם היה פיזית על הירח. מי שעוד לא נותרה אדישה לאמירה הזו היא נאס"א, סוכנות החלל האמריקאית, שהציעה לספק לכוכב גולדן סטייט הוכחה שאסטרונאוטים של ארה"ב נחתו על הירח ב-1969.

עוד בנושא:

הלילה: טורונטו פירקה את הקליפרס, יוסטון חזרה לנצח מול פורטלנד
מאמנו האישי של עומרי כספי: "הוא בשיאו, ישראל צריכה להתגאות בו"

סטפן קרי שחקן גולדן סטייט ווריירס מול דרק רוז שחקן מינסוטה טימברוולבס. רויטרס
קיבל תשובה מנאס"א. סטף קרי/רויטרס

"אנחנו נשמח שמר קרי יגיע למעבדת החלל שלנו ביוסטון, אולי בפעם הבאה שהווריירס יגיעו לשחק נגד הרוקטס", אמר אלן באוטל, דובר נאס"א לניו יורק טיימס, "יש לנו מאות קילוגרמים של סלעים מהירח שמאוכסנים כאן. במהלך הביקור שלו כאן, הוא יוכל לראות ממקור ראשון מה שעשינו לפני 50 שנה, כמו גם את מה שאנחנו עושים עכשיו כדי לחזור לירח בעוד כמה שנים, אבל הפעם כדי להישאר".

כזכור תהה בפודקאסט שהקליט עם וינס קרטר כששאל, "האם אי פעם היינו על הירח?". קרטר וקנט בזמור מאטלנטה ענו: "לא". "קיבלתי הרבה פידבקים מאסטרונאוטים לשעבר של נאס"א ואני מתכוון לשוחח איתם על כך, אז אפשר להגיד שהרבה דברים טובים יצאו מזה", אמר קרי לאחר מכן. אגב, קרי אינו השחקן היחיד ב-NBA שתומך בקונספירציה הזו. בשנה שעברה קיירי אירווינג כוכבה של בוסטון טען שכדור הארץ הוא שטוח ולאחר מכן התנצל על כך.

  • עוד באותו נושא:
  • סטפן קרי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully