וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות של פיב"א: הפועל חולון ניצחה את פריבורג 90:95 בחוץ

הסגולים פתחו את הסיבוב השני ברגל ימין ורשמו ניצחון שישי העונה באירופה, שיא כל הזמנים עבורם. וולדן שחזר מפציעה (24 נקודות) ופניני (17) בלטו

קאליף וואייט שחקן הפועל חולון. פיב"א, אתר רשמי
הבטיח ניצחון. קאליף וואייט/אתר רשמי, פיב"א

הפועל חולון פתחה הערב (רביעי) את סבב המשחקים השני בשלב הבתים של ליגת האלופות של פיב"א עם ניצחון 90:95 על פריבורג בחוץ. הסגולים, שהגיעו למשחק מהמקום השלישי בבית עם מאזן 2:5, ידעו שניצחון - מעבר לכך שיקדם אותם להבטחת הביתיות בשלב הבא - גם יהיה השישי שלהם העונה ובכך ישברו את שיא המועדון לניצחונות במפעל בינלאומי בעונה אחת.

שחקניו של דן שמיר קיבלו את קורי וולדן חזרה אחרי שסחב פציעה בגבו, והאמריקאי בהחלט תרם את חלקו עם יכולת מצוינת ו-24 נקודות. פריבורג, שבסיבוב הראשון רשמה ניצחון אחד בלבד, הציגה הגנה מחפירה במחצית הראשונה, כשהיא מאפשרת לחולון לקלוע בכל אחד משני הרבעים הראשונים 30 נקודות. במחצית השנייה השוויצרים הידקו את ההגנה וגם קלעו באחוזים טובים מהשלוש, אבל הרבה חוכמה של גיא פניני לצד התעוררות של קאליף וואייט הבטיחו ניצחון צודק להפועל חולון.

קלעו להפועל חולון: קורי וולדן 24 נקודות, גיא פניני 17 ו-5 אסיסטים, טי ג'יי קליין 15, קאליף וואייט 10 ו-6 אסיסטים, דקוואן ג'ונס ושון ג'ונס 9 כ"א, דריון אטקינס 8 ו-7 ריבאונדים, עמית שמחון 3. שותפו אך לא קלעו: שלומי הרוש (12:01), רועי הובר (01:28).

קלעו לפריבורג: דושאן מלדייאן נקודות 25 (6 מ-8 לשלוש), אנדרה וויליאמסון 20 ו-11 ריבאונדים, באבקר טורה 18 ו-13 ריבאונדים, ג'סטין וואטס 8, נתן יורקוביץ 7 ו-7 אסיסטים, ג'סטין רוברטסון וצ'אד טימברלייק 6 כ"א

דריון אטקינס שחקן הפועל חולון. פיב"א, אתר רשמי
מרוכז. דריון אטקינס/אתר רשמי, פיב"א

מהלך המשחק

רבע 1

דן שמיר עלה בחמישייה עם קורי וולדן, עמית שמחון, דריון אטקינס, טי ג'יי קליין וקאליף וואייט. בצד השני עלו נתן יורקוביץ, דושאן מלדייאן, ג'סטין רוברטסון, באבקר טורה ואנדרה וויליאמסון. וולדן, שחזר מפציעה, נראה רענן בתחילת המשחק, שש נקודות שלו תוך שלוש דקות סידרו לחולון 9:15. המארחת חזרה ואף לקחה את ההובלה בזכות יכולת טובה של טורה, פניני שעלה מהספסל חילק שני אסיסטים כדי לדאוג ליתרון חולוני בסיום הרבע, 24:30.

רבע 2

פניני המשיך ביכולת הטובה, אסיסט שלו לדקוואן ג'ונס בנוסף לשלשה וזה 34:42 לסגולים. ההגנה השוויצרית ממשיכה להיראות כמו גבינה שוויצרית - מחוררת - וזה 41:53 לאורחת מסל של קליין. וויליאמסון חתם את הרבע עם שתי נקודות, 51:60 לסגולים במחצית.

רבע 3

המארחת עלתה נחושה יותר מחדרי ההלבשה, מלדייאן המשיך לככב ועם שלשה ואסיסט שלו זה רק 62:64 לחולון. וולדן קלע שלשה אבל גם חטף עבירה טכנית, השוויצרים לא ניצלו זאת ושתי נקודות מהעונשין של דקוואן ג'ונס קבעו את תוצאת הרבע, 68:73 להפועל חולון.

רבע 4

פריבורג פתחה היטב את הרבע המכריע, שלשה של פניני נתנה קצת אוויר לשחקניו של שמיר, 74:79 לחולוניה. סל באבקר טורה קבע הפרש של נקודה בלבד לטובת הסגולים, 80:81, ארבע דקות וקצת לסיום המשחק. יכולת טובה של וואייט ו-וולדן בסיום הבטיחה ניצחון, 90:95 להפועל חולון בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully