וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחפשים את המדליף: המהלך הדרמטי של שחקני מ.ס. אשדוד

11.12.2018 / 14:20

ההנהלה הודיעה שבפעם הבאה שיתפרסם דבר שלילי בתקשורת על המועדון, כל שחקן ואיש צוות ייקנס באלף שקל. השחקנים יגישו פלט שיחות

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: שניר דבוש

שחקני מ.ס. אשדוד החליטו לגלות מי מדליף מתוך חדר ההלבשה: הם התכנסו וקבעו שכל שחקן יוציא פלט של שיחות באמצעות החברה הסלולרית לה הוא משתייך, על מנת לראות האם הוא מדבר עם עיתונאים מסוימים.

הכל החל כאשר בהנהלת הקבוצה לא אהבו פרסומים בימים האחרונים על כך שהשחקנים לא קיבלו משכורות. בהמשך, הם אף רתחו על כך שהתפרסמו ידיעות לפיהן חסר לשחקנים ציוד חורפי ושבשבת האחרונה הם סבלו מקור במהלך המשחק מול מכבי פתח תקוה. הפרסומים הללו הביאו את הנהלת הקבוצה להוציא הודעה לשחקנים, לפיה בפעם הבאה שייצא דבר שלילי על המועדון, כל שחקן ואיש צוות ללא יוצא מן הכלל יספגו קנס כספי בגובה של אלף שקל. בהודעה של ההנהלה נמסר עוד כי בהמשך הקנסות אף יהיו כבדים יותר.

בעקבות זאת, התארגנו ביומיים האחרונים מספר שחקנים מובילים במועדון והחליטו לעשות צעד מיוזמתם, אשר במהלכו כל שחקן יגיש פלט של שיחות יוצאות ונכנסות על מנת להוכיח ולהראות האם הוא מדבר עם אנשי תקשורת. אחד השחקנים אישר לוואלה! ספורט את הפרטים ואמר: "אין לי מה להסתיר, אדרבה. אם ההנהלה רוצה לקנוס קולקטיבית על הדלפות שפוגעות במועדון, אני ושחקנים אחרים שלא מוציאים שום דבר שלילי נשמח אם כל אחד יביא הוכחות עם מי הוא מדבר ועל מה הוא מדבר".

עוד בנושא:

הבלם ההונגרי בוטונד בראת מועמד למ.ס. אשדוד
שחקנים באשדוד בטוחים: "אנחנו קבוצה נוראית. אין לנו מה למכור"
כחודשיים אחרי הדריסה: יצחק אספה נטל חלק באימון אשדוד

איסו לינגאנה הפועל אשקלון. לירון מולדובן
יצטרף מיידית. איסו לינגאנה/לירון מולדובן

בתוך כך וכפי שכבר פורסם, אתמול (שני) נחת לפנות בוקר הקשר איסו לינגאנה ששיחק תחת יובל נעים בהפועל אשקלון. כבר הבוקר הוא התאמן בשורות הקבוצה ועל סמך אימון בודד שהוא ערך, הוא צפוי לחתום במ.ס. אשדוד לקראת המשך העונה. השחקן מגיע כשחקן חופשי ולכן לא חייב להמתין לפתיחת חלון ההעברות של ינואר. בשבוע הבא יצטרף הקשר הסרבי מילאן סמיליאיניץ' שגם שיחק תחת יובל נעים באשקלון. היום החל להיבחן הקשר הצעיר יניב שגב.

עוד באותו נושא

מ.ס אשדוד: הבלם ההונגרי בוטונד בראת מועמד

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully