וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עורך דינו של מנקו טוען: הפועל תל אביב מלינה שכר והוציאה תלושים פיקטיביים

11.12.2018 / 12:37

עו"ד רועי רוזן, המייצג את השחקן שפוטר מהמועדון, דורש להחזירו לאימונים ולקבל הזדמנות שווה, אחרת ישמור לעצמו את האפשרות לתבוע את חברי הוועד המנהל. גם בארגון השחקנים הצטרפו למכתב

one

עורך דינו של רפי מנקו, עו"ד רועי רוזן, הגיש היום (שלישי) מכתב התראה להנהלת הפועל תל אביב עם העותק לוועד המנהל, בו הוא דורש להחזיר את השחקן לאימונים לאלתר ולתת לו מקום בסגל הקבוצה, אחרת לשחקן יישמר הזכות, לדבריו, לפעול בערכאות המשפטיות כדי לאכוף את קיום החוזה, כולל אפשרות לתבוע את חברי הוועד המנהל באופן אישי.

על פי מכתבו של רוזן, תשלום שכרו של מנקו אינו החובה היחידה שמוטלת על הפועל תל אביב: "מרשי, ככל שחקן כדורסל מקצועני, רשאי לשלוש זכויות בסיסיות ויסודיות: הזכות לקבלת שכר בזמן, הזכות להתאמן באופן סדיר כמקצוען, והזכות לקבל הזדמנות שווה והוגנת להתמודד עם חבריו לקבוצה על מקום בהרכב במשחקי הרשמיים של הקבוצה".

מלבד העובדה כי הפועל תל אביב הודיעה למנקו לא להגיע לאימונים ולמשחקים, טוען רוזן על הלנות שכר חוזרות ונשנות של האדומים. במכתבו מציין כי בזמן השימוע שערכה הקבוצה לשחקן בשבוע שעבר, הייתה קיימת הלנה של למעלה מ-30 יום לשכרו, וגם כיום שכר חודש נובמבר טרם שולם. עורך דינו של מנקו מציין כי מעיון בתלושי השכר של השחקן עולה כי: "הנ"ל אינם הולמים את חוזה ההעסקה של מרשי, מנוגדים לתשלומים שמבוצעים בפועל והם תלושים פיקטיביים לכל דבר ועניין".

דרישותיו של רוזן הן: "להודיע בחוזר על ביטול הודעת הפיטורים המפורכת שמסרתם למרשי. לבטל את הנידוי ולשלב את מרשי באופן מלא ובלתי נפרד באימוני הקבוצה הבוגרת של המועדון, תוך מתן הזדמנות הוגנת להתחרות על מקומו בקבוצה. זאת, לכל דבר ועניין ובהתאם לשחקן במעמדו. לשלם למרשי, לאלתר את מלוא השכר המולן ולהקפיד על תשלום שכרו של מרשי - כסדרו. התנצלות פומבית בפני מרשי על העוול הקשה שגרמתם לו".

מי שעוד הצטרף לתמיכה במנקו באופן רשמי הוא יו"ר ארגון השחקנים ניר אלון: "ארגון השחקנים מזועזע מהתנהלות מועדון הכדורסל הפועל תל אביב", נכתב במכתב שהעביר אלון למועדון, "מובהר בזאת, כי המכתב שנשלח על ידי בא כוחו של השחקן הינו על דעת ארגון השחקנים ובשיתוף פעולה עמו. התנהלות מועדון הכדורסל הפועל תל אביב הינה פוגענית, מזיקה וחסרת תקדים בכדורסל הישראלי. לא נסכים לכך".

"ארגון השחקנים יעשו את כל שביכולתו, לרבתו באמצעים משפטיים, כדי להגן על השחקן הישראלי, ובמקרה זה - רפי מנקו, מפני התנהגות גסה ובוטה".

תגובת הפועל תל אביב: "הפועל ת"א לא תיגרר לפסטיבל התקשורתי שמארגן לעצמו ארגון השחקנים על גבו של השחקן, ושאינו תורם מאומה לשחקן. העסקתו של רפי מנקו בהפועל ת"א הסתיימה והוא מוזמן למצוא מקומו באחת הקבוצות שמעוניינות בשירותיו. כל הטענות בדבר "תלושים פיקטיביים" וכדומה מצוצות מן האצבע. השחקן קיבל את כל שכרו עד היום והקבוצה אינה חייבת לו דבר. חבל שבמקום לעודד ולסייע לשחקן למצוא קבוצה חדשה, עסוקים ראשי ארגון השחקנים בשימור המחלוקת ודחיית הפיתרון שיגיע במוקדם או במאוחר - רק כדי להישאר בכותרות ולהצטלם באתרים שבוע נוסף".

  • עוד באותו נושא:
  • רפי מנקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully