וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול סטול יעמוד לדין, באשדוד מאוכזבים: "אסור לו לאבד את הראש"

הגארד של הקבוצה הדרומית יעמוד לדין לאחר שחבט בבורדיון מאילת והורחק. נקנס אוטומטית ב-12 אלף שקלים. במועדון שוקלים לבצע שינוי נוסף בזרים לפני רצף המשחקים הקשה שמצפה להם

one

פול סטול, שחקנה של מכבי אשדוד/באר טוביה, זומן לבית הדין של איגוד הכדורסל בעקבות הרחקתו בתבוסה הביתית אמש (שני) 85:68 נגד הפועל אילת. עוד לפני הדיון סטול נקנס באופן אוטומטי ב-12 אלף שקלים, והדיון יהיה האם לקנוס אותו בסכום גבוה יותר או להשאיר את הקנס בסכום זה.

במהלך האחרון של הרבע הראשון חבט סטול בצורה פראית בפרדריק בורדיון מאילת, והשופטים החליטו להרחיק אותו כתוצאה מהעבירה. סטול השתולל בירידה מהמגרש ובעט בדלת חדר ההלבשה.

בקבוצה לא אהבו את התנהגותו של סטול: "הוא צריך להבין שהוא השחקן הכי משמעותי אצלנו, ואסור לו לאבד את הראש", אמרו במועדון, "כשהוא יורד מהמגרש אין לנו בעל בית. זה המצב, הוא יודע את זה, ועדיין הוא השתולל ועשה שטות שגמרה לנו את המשחק".

באשדוד יודעים שעל אף העובדה כי הם לא נמנים על החבורה שנועלת את הליגה נכון לעכשיו, המרחק משם הוא קצר מאוד. לקבוצה מחכה רצף קשה מאוד של משחקים החל מהשבוע הבא ובו הם יפגשו את הפועל באר שבע בחוץ, הפועל ירושלים, הפועל תל אביב, בליגה ובגביע, ומכבי תל אביב בבית, והפועל חולון בחוץ. במועדון רוצים להתחזק, ומלבד הפנייה לגבי רפי מנקו, שוקלים לבצע שינוי שני במצבת הזרים.

פול סטול שחקן מכבי אשדוד/באר טוביה. דני מרון
בקבוצה לא אהבו את התנהגותו האלימה. פול סטול/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully