וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיאטל בדרך לפלייאוף אחרי ניצחון מכוער במאנדיי נייט

הסיהוקס קרובים להשגת הווילד קארד בזכות 7:21 על מינסוטה, במשחק בו לא נרשם טאצ'דאון עד שלוש הדקות האחרונות. ראסל ווילסון מסר ל-72 יארד בלבד. ה-GM רג'י מקנזי פוטר מאוקלנד

ג'סטין קולמן סיאטל סיהוקס מול מינסוטה וייקינגס. AP
קולמן מחזיר את הפאמבל לאנדזון/AP

סיאטל (5:8) - מינסוטה (6:1:6) 7:21

אל תתנו לתוצאת הסיום לבלבל אתכם. המאנדיי נייט שנעל את המחזור ה-14 היה נורא לצפייה מצד שתי הקבוצות, עד שהסיהוקס עשו כמה מהלכים מוצלחים בדקות הסיום וברחו עם הניצחון, הרביעי ברציפות שלהם וכזה שמציב אותם עם רגל וחצי בפלייאוף דרך הווילד קארד הראשון ב-NFC.

אחרי אוסף בלתי נגמר של פאנטים ואיבוד מטופש של ראסל ווילסון על סף האנדזון בשניות הסיום של המחצית הראשונה, הסיהוקס עלו ל-0:6 מצמד שערי שדה בתחילת הרבע הרביעי. למינסוטה היה צ'אנס לבצע מהפך, אבל הדרייב הטוב היחיד שלה במשחק נעצר בדאון רביעי על קו האחד ואחריו הגיעה גם החטאת שער שדה.

זה הספיק לסיהוקס. ראסל ווילסון נתן ריצה יפהפייה ל-40 יארד חמש דקות לסיום והדרייב הזה נמשך עד לטאצ'דאון פלוס המרה מוצלחת, שקבעה 0:14 עם שלוש דקות על השעון. שני מהלכים אחר כך, קירק קאזינס חטף סטריפ סאק וג'סטין קולמן נשא את הכדור 29 יארד לאנדזון כדי לגמור את המשחק. הווייקינגס צימקו עם טאצ'דאון שתפס דלווין קוק, 1:10 לסיום.

ווילסון מסר רק 10 מ-20 ל-72 יארד ואיבוד במשחק מזעזע במיוחד. הוא גם רץ ל-61 יארד וכריס קרסון לעוד 90 וטאצ'דאון. קירק קאזינס סיים עם 208 יארד, טאצ'דאון ופאמבל קריטי.

* אוקלנד פיטרה את הג'נרל מנג'ר שלה רג'י מקנזי, שהחזיק בתפקיד מאז 2012. מאז שג'ון גרודן הפך לאיש החזק במועדון לפני שנה, מעמדו של מקנזי לא היה ברור והוא איבד את תפקידו כעת, אחרי עונה רעה מאוד של הריידרס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully