וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סל נשים: מכבי רמת חן, א.ס. רמת השרון ואליצור נוה דוד רמלה ניצחו

קטיה לויצקי רשמה משחק נהדר עם 1 נק', 11 ריב', 4 אס', 3 חס' ו-2 חט'. אורנה אוספלד הובילה את רמת השרון לניצחון שלישי ברציפות. עוד ניצחון לעדני דגן ומכבי רעננה

קטיה לויצקי שחקנית מכבי רמת חן. אודי ציטיאט, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל, אתר רשמי
עדיין מסוגלת לספק תצוגות כאלה. לויצקי/אתר רשמי, אודי ציטיאט, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

הרבה מאמנים באופן יחסי כבר סיימו את דרכם בקבוצות שלהם (עדן ענבר באשדוד, לירון שרף במכבי רמת חן) ומנגד רואים שהמאמנים הוותיקים כמו אורנה אוסטפלד ועדני דגן רושמים הצלחות מרשימות. ליגת העל בכדורסל נשים לא מפסיקה לרתק ולספק עניין והערב (שני) אחרי שמונה נרות של חנוכה קיבלנו את המחזור השביעי שלא אכזב והיה יכול לתפקד בקלות כשמש שמדליק את כל החנוכייה.

אלכס הארדן שחקנית מכבי רמת חן עם טיירה ראפין פראט. אודי ציטיאט, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל, אתר רשמי
הארדן וראפין פראט מאושרות אחרי הניצחון של רמת חן/אתר רשמי, אודי ציטיאט, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

מכבי רמת חן - בנות הרצליה 65:79

לירון שרף סיים את תפקידו אחרי המחזור הקודם, בינתיים נועה רקנטי עמדה על הקווים וראתה שלמכבי רמת חן יש המון מה להציע. הקבוצה שיפרה את מאזנה ל-2:5 כשלא אחרת מאשר קטיה לויצקי הוותיקה והטובה רושמת משחק נהדר עם 21 נקודות, 11 ריבאונדים, 4 אסיסטים, 3 חסימות ו-2 חטיפות (מדד 34). טיירה ראפין-פראט סיפקה משחק של 16 נקודות, 8 כדורים חוזרים ו-5 חטיפות, אלכס הארדן לא ביישה את שם המשפחה המחייב עם 12 נקודות ו-10 ריבאונדים וגם נעמה שפיר הייתה טובה עם 12 נקודות, 4 ריבאונדים ו-7 אסיסטים. את המפסידה הובילה כמובן קריסטל ברדפורד עם 23 נקודות, 11 ריבאונדים ו-6 חטיפות, תמרה יאנג תרמה 19 נקודות, 9 ריבאונדים ו-5 אסיסטים ואופיר בנט קלעה 12 אבל זה לא הספיק. הקבוצה של קורי קאר עם הפסד שלישי ברציפות אחרי שפתחה את העונה עם שלושה ניצחונות.

אליצור חולון - מכבי רעננה 70:64

בעידן של מאמנים צעירים שמצליחים, נכשלים, באים והולכים, עדני דגן ממשיך להראות שאין תחליף לוותק, ניסיון ושיש דברים שאי אפשר ללמד. מכבי רעננה שלו שיפרה את מאזנה ל-4:3 כשאמבר אורנג' (לא קשורה לרשת הסלולרית וכנראה גם לא לתפוזים) קלעה 18 נקודות, טיאנה מולדרו קלעה 16 והוסיפה לא פחות מ-19 ריבאונדים, גם ליאור גרזון הקלעית קלעה 16 והוסיפה 7 ריבאונדים. מנגד, הקבוצה של רועי אייזנברג ספגה הפסד שני העונה למרות 20 נקודות, 6 ריבאונדים ו-7 אסיסטים של לורן גודווין, שי קלי קלעה 19 והוסיפה 16 כדורים חוזרים. היידה עדני.

הפועל ראשון לציון - מכבי אשדוד 83:89 (אחרי הארכה)

גלעד כץ ספג הפסד כואב בבכורה שלו כמאמן האלופה, שמחזיקה עכשיו במאזן של שלושה ניצחונות וארבעה הפסדים. צ'לסי הופקינס, שבמחזור שעבר רשמה את הטריפל-דאבל הראשון שלה העונה, הפציצה 32 נקודות, 10 ריבאונדים, 6 אסיסטים ו-4 חטיפות ושוב הוכיחה שהיא אולי השחקנית האיכותית בליגה. דניאל אדאמס תרמה 15 נקודות ו-10 ריבאונדים, ויקטוריה ויויאנס קלעה 22 נקודות וקלטה 7 ריבאונדים. עדי לוקס הובילה את המנצחת עם 25 נקודות, בריאנה ריצ'רדסון תרמה 23 נקודות ו-8 ריבאונדים אבל גם הוסיפה 7 איבודים, אשלי פונטנט קלעה 14 ומסר 8 אסיסטים כשג'יליאן אלין קולעת 12 נקודות ומוסיפה 19 ריבאונדים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אורנה אוסטפלד מאמנת אלקטרה רמת השרון. ברני ארדוב
אורנה עדיין מושלמת. כל הכבוד/ברני ארדוב

א.ס. רמת השרון - הפועל פתח תקוה 70:76

איך נגדיר את השינוי ברמת השרון במחזורים האחרונים? בשתי מילים: אורנה אוסטפלד. מאז שהמאמנת הוותיקה, המעוטרת והנהדרת הזאת ירדה אל הקווים א.ס. רמת השרון רשמה שלושה ניצחונות בשלושה משחקים אחרי שפתחה את העונה עם ארבעה הפסדים. אוסטפלד קיבלה תרומה משמעותית מקיילה דייויס, שקלעה 25 נקודות והוסיפה 10 ריבאונדים, לינה הארפר קלעה 17 וקלטה 5 כדורים חוזרים (גם 6 איבודים) וסידני וויז הייתה זריזה יותר מוויז אייר עם 9 נקודות ו-9 ריבאונדים. את המפסידה הובילה אלכסיס פטרסון עם 21 נקודות, מוניק ריד שוב הייתה מצוינת עם 19 נקודות ו-10 ריבאונדים כשהיא מוסיפה גם 4 חטיפות, שהד עבוד קלעה 15.

בני יהודה - אליצור נוה דוד רמלה 82:64

מי שחשב שלהשאיר את בני יהודה בליגת העל למרות שסיימה את העונה שעברה במקום האחרון זה רעיון טוב, שוב התבדה כשהקבוצה ספגה את ההפסד השביעי שלה בשבעה משחקים. הקבוצה של אלי רבי עם ניצחון חמישי ונראה שהיא תדבר חזק בצמרת העונה. אלישיה גריי בלטה עם 27 נקודות ו-8 ריבאונדים, ג'יימי נארד קלעה 18 והוסיפה 5 ריבאונדים, 6 אסיסטים ו-4 חטיפות, אליסון הייטאוור קלעה 13 והוסיפה 6 אסיסטים ו-3 חסימות. דוריאן אינגראם בלטה אצל המפסידה עם 19 נקודות ו-7 ריבאונדים, נועה גנור קלעה 13, ג'ני סימס קלעה 12, קלטה 9 ריבאונדים והוסיפה 3 חטיפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully