וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנו של מנקו: "קבוצות שוכחות שחוזים יש למלא במלואם וכלשונם"

10.12.2018 / 10:42

אבי זילברמן, סוכנו של שחקן הפועל תל אביב שפוטר במהלך תמוה מגיב לראשונה: "הצענו לקצץ בשכרו, הפועל רצתה להפחית לסכום שלא הסכמנו לו. לא נרפה ונילחם עד הסוף". הקבוצה: "לא ניגרר להשמצות"

one

פרשת פיטוריו של רפי מנקו לא נעצרת. אחרי שאתמול (ראשון) פרסם השחקן פוסט מרגש שזכה לאהדה בקרב שחקני כדורסל רבים, היום הגיב לראשונה סוכנו של מנקו, אבי זילברמן, שניהל את המגעים מול האדומים בנושא זה.

"רפי מנקו, אותו אני מייצג מזה שנים רבות, הוא שחקן שמעבר להיותו מקצוען, יש לו לב גדול שבא לידי ביטוי במגרש, באימונים, במשחקים במסגרת כל קבוצה בה שיחק ובנבחרות ישראל, כשאף שימש כקפטן בנבחרות הצעירות", כתב זילברמן, המייצג עשרות שחקנים ישראלים וזרים ומאמנים, בהודעה מטעמו, "בשנה שעברה שיחק רפי בהפועל תל אביב והיה לו חלק חשוב בהצלחת הקבוצה בהעפלתה לפיינל פור.
לקבוצה היתה בתום העונה הראשונה אפשרות שלא להמשיך את ההתקשרות, אבל היא בחרה להודיע שהיא מממשת את האופציה לשנה נוספת, השנה הנוכחית".

על ההתרחשות בתקופה האחרונה מספר זילברמן: "בחודש האחרון נפגשתי עם הנהלת הפועל תל אביב, לאחר שזו הודיעה לרפי, שאינה מעוניינת בשירותיו וערכה לו שימוע בשל כטענתה "ירידה בכושרו", וזאת למרות התנגדות הצוות המקצועי.הפועל תל אביב הפרה בהחלטתה זו באופן יסודי את החוזה עם השחקן הכולל סעיף no cut ו-guarantee contract. מהפגישות והשיחות, שניהלתי עם הקבוצה, ברור היה שמדובר בבעיה תקציבית גרידא!הצענו אף לקצץ בשכרו, כי רפי רצה להמשיך ולשחק בקבוצה מתוך אהבת הכדורסל והקבוצה, אבל הנהלת הפועל תל אביב רצתה להפחית את שכרו לסכום, שלא הסכמנו לו".

סוכנו של שחקן נבחרת ישראל מסכם וכותב כי: "הקשיים הכלכליים של הקבוצה אינם מעניינו של אף שחקן, והם באחריותה הבלעדית של כל קבוצה בליגה, שאמורה לכלכל את תקציבה מראש. הפתרון בוודאי אינו לזרוק כעת שחקן משורותיה. קבוצות שוכחות שחוזים יש לכבד במלואם וכלשונם, ולא נוותר לקבוצה עד שכל זכויותיו המשפטיות של רפי על פי ההסכם ועל פי דין ימומשו עד תום. לא נרפה ונלחם עד הסוף בשיתוף פעולה עם ארגון השחקנים והיו"ר ניר אלון, בשביל רפי ובשביל כל שחקן בליגה, על מנת שלא יפגע באופן שרירותי ובחוסר תום לב על ידי קבוצה באשר היא. אני תקווה, שהשכל הישר, הצדק והחובה לעמוד בחוזים שנחתמו יגרמו לקבוצה לחזור בה מהחלטתה ולהשיב את רפי למגרש ולכדורסל שהוא כל כך אוהב".

כזכור, האדומים הודיעו למנקו כי הוא משוחרר מחוזהו, וביקשו ממנו למצוא קבוצה חדשה, אך השחקן ממשיך להופיע למשחקים ולאימונים ומבקש להשאר.

מהקבוצה נמסר בתגובה: "הפועל תל אביב הודיעה יותר מפעם אחת שתעמוד בכל ההתחייבויות לשחקן - ותמשיך לפעול בצורה מסודרת ובהתאם לחוק. לצערנו, השחקן וסביבתו ממשיכים לנהל את ענייניהם באמצעות התקשורת, להכפיש את המועדון ולייצר דה-לגיטימציה. אנו לא מתכוונים להיגרר לסילוף המציאות והשמצות שלא מכבדות אותנו ואת רפי מנקו".

  • עוד באותו נושא:
  • רפי מנקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully